job4all--väistelkää!

krisutt

palkat jää saamatta

14

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinenduunari

      Miten tämä voi olla vielä pystyssä? minua huijattiin jo vuosi sitten! kaikki edellä mainittu on totta. palkkoja ei makseta/ kaikki muut epärehellisyydet

    • peerrsaukko

      toivottavasti karman laki, ja takaisin saa, mitä on tilannut.

      en suosittele, koska kyseisestä firmasta saa odotella ikuisuuksiin palkkojaan.

      älkää menkö hyvät ihmiset edes haastatteluun

    • fuckjob4all

      ÄLKÄÄ MENKÖ EDES TYÖHAASTATTELUUN TEITÄ HUIJATAAN VARMASTI!!!USKON ETTÄ TÄMÄ VITSAUS ON TIENSÄ PÄÄSSÄ KUNHAN VEROTTAJA PÄÄSEE KIINNI NÄIHIN HUIJAREIHIN. (verotiedot 2017 julkaistu)

    • Rahtimies86

      Eivät maksa palkkoja

      • TOIMINNANHARJOITTAJA

        onneksi tämä salainen lista kiertää muillekkin vuokrafirmoille,ketä palkata ketä EI


    • XJob4all_rak_apu_39v

      Oma kokemukseni Job4allista on neutraali. Palkat tulivat pääasiassa ajallaan. Alalla on olemassa muitakin vuokrafirmoja, jos haluaa kokeilla isompaa työnantajaa. Verot ja velvoitteet Job4all hoiti ainakin omalla kohdallani ok. Kokemukseni heidän asiakkaista sen sijaan oli enemmän "haastavaa osastoa": Aika m****** työnjohtajia sun muita nipottajia tuli vastaan. Tosin raksalla tuo meno ei tunnu olevan mitenkään poikkeuksellista kun on nyt tullut tehtyä jo parisen vuotta.

      Itse seurasin vierestä paria tapausta, joiden työsopimus päättyi. Yksi jamppa ei kyennyt saapumaan oikein minään aamuna työmaalle klo 7:00. Sitten oli eräs toinen tapaus, joka ei noudattanut muuten työaikoja tai leimannut itseään sovitulla tavalla. En yhtään ihmettele näiden tyyppien töiden päättymistä. Asiakkaalla oli vielä sellainen tyyli, että jos olet työmaalla 7:05, palkastasi vähenee ½ tuntia eli kirjasivat aluksi 7:30. Palkasta saatetaan pidättää pois tunteja, jos ei noudata asiakkaan sääntöjä.

      • Nytjotyöllistynyt

        Ei itselläkään ollut mitään ongelmia palkkojen suhteen ja muutkin asiat ainakin omalla kohdalla hoitivat ihan mallikaasti.
        Onkohan näillä "palkat jää saamatta" huutelijoilla jäänyt jotain kertomatta. Yhdenkin tapauksen vierestä todistaneena, kun jäi kynätunneista kiinni...


      • vanha_palkollinen
        Nytjotyöllistynyt kirjoitti:

        Ei itselläkään ollut mitään ongelmia palkkojen suhteen ja muutkin asiat ainakin omalla kohdalla hoitivat ihan mallikaasti.
        Onkohan näillä "palkat jää saamatta" huutelijoilla jäänyt jotain kertomatta. Yhdenkin tapauksen vierestä todistaneena, kun jäi kynätunneista kiinni...

        Kyllähän se vain harmittaa jos jää omasta takaa kiinni mitä yrittää vetää välistä ja ainut huutelukanava on suomi24 sivupalsta. Itse miettisin hetken ennen kuin lähtisin uhkailemaan, julkisella foorumilla. Tämäkään ei kuitenkaan anonyymi ole.
        Miksei nämä muutama koomikko laita omalla nimellään palautetta, jos henkilöiden nimiä haluavat jakaa. Olisi helpompi varmaan kritiikkiinkin vastata jos huutelijaa ei pelottaisi liikaa.


    • Duunari90

      Itse ihmettelen myös tätä kitinää, että mitä jäi hampaankoloon jos palkka on myöhässä vähän ja tulee maksuun kuitenkin. Ja jatkuvasti hyppii henkilöiden nimiä esiin. Ihan duunarina olin tosin, mutta ei tarvitse paljoa mielikuvitusta käyttää, että tietää ketkä sieltä 'anonymiteetin' takaa laittavat herjaa.
      Itselle jäi hyvä/neutraali kuva, aloittavalla firmalla nyt on tottakai omat vaikeutensa ja ponnistelunsa. Eräiden kannattaisi miettiä mihin kotona sijottaisi peilin, jotta voisi sitä tarkastella lähemmin.

    • 4kk

      Joo maksaa ne palkat, muttei lopputiliä.

    • Eipalkkoja

      Vieläkö tämä putka puksuttaa?

      Oma keissi ratkesi hyvin, sain vuoden jälkeen kaiken joka jäi saamatta, toivottavasti muutkin.

    • Teppos

      Job all ei tarjoa enää töitä kaikille kun meni kupit nurin

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe