mitä mieltä olette, hillutteko ilosta, tunnetteko kuten minä, olevanne turvassa muiden ihmisten parissa; inhoatteko naapureita jostakin syystä. Kuuluuko äänien kuuntelu harrastuspiiriin; onko teillä ja naapureilla omaa elämää vai elättekö yhteiselämän hengessä. Mikä ärsyttää.
elämä kerrostalossa
9
543
Vastaukset
- Vammanne
Ärsyttää typerä piilojuoppo yläkerran naapuri tamppaa lattiaa usein ja muutenkin ihan outo hyypiö kyylä
- Wwxxg
Vakehtelevat naapurit todella ärsyttäviä. Mummjen pappojen puheisiin ei lainkaan luottamista. Keksivät aivan höpö höpö juttuja.
- vain--elämää
Minulla on kaksi seinänaapuria sekä yksi yläkerran naapuri. He ovat kuitenkin aina olleet todella hiljaisia. He takuulla salailevat jotain. Siksi olenkin hakannut kattoon sekä kahteen seinään "metri kertaa metri"-kokoiset aukot jotta voin seurata heidän touhujaan herkeämättä olohuoneestani.
Yläkerran naapuri on tippunut muutaman kerran aukosta asuntooni. Olen aina heittänyt hänet ulos ja tehnyt asiasta rikosilmoituksen. Seinänaapurit vain vilkuilevat minua hermostuneen näköisenä. - Auringonmukaan
Entäs täällä maaseudun tuntumassa. Seinän takaa eikä alakerrasta kuulu mitään, aina hiljaista. Alakerrassa on kello. Olen kuullut kahdentoista lyönnit. Ei häiritse, minunkin kelloni lyö. Naapuriin on vaikea saada yhteyttä. Tervehdin, eipä muuta. Hiljaista kuin huopatossu-tehtaalla iltaisin ja öisin. Joskus joku kävelee käytävässä.
- TurunVuokrasika
Mie käyn vemppaamassa lastevvaunuihi.
- twili
Lastenvaunut aulassa ovat mitä paras tapa helpoittaa itseäni kun tulee isompi hätä, justiinsa sopivasti tilaa vetää housut alas ja puhkua...
- TurunVuokrasika
Juu, niis on yleensä jotai rätei ja lumpui et saa kannikkansa hykieeniseks taas. Se sotku menee piltin piikkiin. Mut mun vemppaamiset ei enää mee.
- Kakkatoosa
Minäkin Kyylään rapussa sinua. Näin muuten ahterisi, ohi vain en nähnyt. Jospas lapsoset ensin kakeroisivat ja sitten vasta viisikymppiset rappuun. Mahtaa olla rappusiivoojalla ja huoltomiehellä hellät hetket, kun näkee kakat. Kakkatoosa.
- Anonyymi
Inhoan pihalla metelöiviä kakaroita ja kaikenlisäksi ne puhuu minusta pahaa. Puhekin kuuluu ylös sisälle . Ja elämäni ulkopuolisia .Miksi niiden pitää asua just tuossa? V...Inhoan niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818