Moikka! Oon 14-vuotias tyttö ja mulla ois asiaa menkoista. Mulla on ollu reilu puoli vuotta menkat ja suht. säännölliset paitsi viime aikoina. Mun viime menkat alkoi viikon ajoissa ja ne alko sellasella ruskeella niukalla vuodolla ja sitä oli n. 2-3pv sit 2pv punasta ja sit vielä n. 1-2pv rusehtavaa ja ennen ei oo tällästa ollut, niin mietin mistä tää oikein johtuu ja onko normaalia? Mut taas sitä edelliset menkat tuli n. viikon myöhässä ja kesti 6-7pv normaalia punasta vuotoa. Tän hetkisien menkkojen pitäs alkaa reilu viikon päästä, mut jotenkin tuntuu et mulla ei ollu ovulaatiota, mutta en ole varma. Yleensäkin mulla siis kestää joku 5-6pv ja alussa niukemmat toka ja kolmas päivä pahimmat. Kipuja ei hirveesti oo, selkään ainoostaan sattuu välillä sen pari päivää ja joskus on päätä särkenyt vähän. Ikinä en oo seurustellut eli en oo koskaan harrastanut seksiä, joten eihän raskauskaan voi olla mahollinen!? Mahassa, etenkin kylkien lähellä outoa muljahtelua välillä. Liikunta on lisääntynyt jonkun verran viime aikoina, joten voisiko se ehkä vaikuttaa jotenkin menkkoihin? E-pillereitä en käytä ja terveystiedon tunneilla oon kyllä ollut hereillä, mutta jostain syystä huolettaa vaan, että mistä tää johtuu?
Ruskeaa vuotoa menkkoina ja outo olo,Mistä johtuu?
Huolettaa
7
159
Vastaukset
- taisekutina
Joko sulla on näppylät parantuneet?
- Huolettaa
Mitkä näppylät? Ei oo mitään näppylöitä ollut, vastasitko väärälle? :D
Ap
- Miss19
Alussa ne voivat olla epäsäännölliset, itsellä oli myös nii.
- normaalivaihtelu
Ihan normaalia vaihtelua kierron pituudessa ja vuodon määrässä.
kyllähän se pillu valuu...myöhemmässä vaiheessa sieltä voi valua myös valkosta limasta ainetta sitten kun harrastelet sitä seksiä....
- Eihätää
Nimim. Huolettaa, kyllä se on ihan normaalia. Rusehtavia vuoto tulee alussa tai lopussa.
- niijustjoo
Oletkos ihan varma, että valuu pillustasi? Jos se vaikka valuu persreiästäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646578
- 541945
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441751- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3451112Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511065Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907