Mulla alko siis 10-vuotiaana, ja nyt 13weenä ne on edelleen todella kivuliaat. Ja kipu sen ku, kovenee kovenemistaan... syön päivässä 2 ja puol laattaa miranaxii ja 5-8 panadoli. Tätä se on sitten joka vitun kuukausi. Pitäis 18. Päivä tätä kuuta mennä menkkojen takii tyksiin, siel tehdään jotai, joudun ultraan. Eikä. Silloin ei saa olla menkkoi.
Menkat!!! Ei v**** sentään taas!!!
1
116
Vastaukset
- MäOonCool
Siis olis oikeesri kiva, jos te kertoisitte naset ja tytöt. Että mitä te meinaatte tästä, ja omia kokemuksianne. Sekä et kerrotte, et mikä siinä mättää ku te luette, mutta ette vastaa. Tai sitten on teilläkin vain siitä kii, et te ette saa, tai et te ette jaksa laitta vikka haluutte. Tai senkin tietysti on, et teitä ei paskan vertaa vittu, kiinnosta et mulla tä on totta. On tekenyt mieli tehdä jonkinlainen ilmotus teistä, ja mulla on todisteita esim se et tossa lueruimmissa lukee et menkat!!! Ei v***** sentään taas!!! Sitte mun toinen todiste on se, että te ootte täällä muilla palstoilla samana henkilänä, mutta vastaatte tyhmällä tavlla, tai esitätte fiksuja. Sit käskette tosisten vaihtaa nimimerkkii, mikä ei tietysti oo näin. Et se ketä rupee siinä mussuttaa nii vaihtaa sekä kielensä että kirjoitustyylinsä. Ei sen ketä siinä, on uhrina. Mä oon kattonu näitä palstoja, ja samat ihmiset sekä uudet, ovat jo tulleet tutuiksi. Eipä stässä sitten uut, mutra tosiaan. Laittakaa se teidä, vitun huono ulosanti kuntoon. Moido!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312758- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121607Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671175
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611020
- 711003
- 2841