onko totta että tulee joskus GTA Helsing???
onko totta??
9
730
Vastaukset
helsinki on sen verran pieni kaupunki ettei tästä tehdä ja amerikkalaiset on sen verran tyhmiä ettei osa edes tiedä suomea saatika sen kaupunkeja mutta todella hyvähän tuo olis jos tulis alkaa jo kyllästyttää nuo amerikan kaupunkit eli seuraavat gta:t sais sijoittua jonnekkin eurooppaan
- SaniFANI
Ei todellakaan tule!
isäskö kertoi?! - Tuhlari
se nyt nii helevetin vaikea erotella mikä kuulostaa todelliselta ja mikä ei
- itämaan tietäjä
SAVO!Seuraava GTA kulkee nimillä GTA Savo.Peli sijoittuu savon alueelle ja enimmäkseen Kuopioon.Pelaaja ohjaa Kalevi Kuikka nimistä ex-vankikarkuria joka kostaa Kuopion mafian pomo Lentävä Kalakukolle.Pelissä ääninäyttelijänä toimii mm. Esa Pakarinen ja Åke Lindman.
itäinen tietäjä on oikeessa rock* tyypit kävivät viime vuoden kesäkuussa kuvaamassa paikkoja sekä äänittämässä näytteliöiden äänet pelissä puhutaan pelkkää savon murretta (tekstitetty suomeksi) peli tulee markkinoille 2006 päähenkilölle ulkonäkönsä on luovuttanut risto kaskilahti joka on karannut mielisairaalasta mukana myös hannu karpo (tämä on siin vain piruilua EI totta että lapset älkää odottako liikoja)
- nii että....
niin että meijjän koulussa yhellä oppilaal oli muka joku pelilehti että siinä olis lukenu että tule gta helsing mut emmäkään kyl uskonu sitä että se olis tullu mut mun serkkukin sano että se tulee mut se olis muka joku pilailu
- hexan
oisko lukenu van helsing? :D
- yks vaan
siis pilailu versio
- Sammakko.
Ovatko vanhempasi sisaruksia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491035
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886