onko totta että tulee joskus GTA Helsing???
onko totta??
9
772
Vastaukset
helsinki on sen verran pieni kaupunki ettei tästä tehdä ja amerikkalaiset on sen verran tyhmiä ettei osa edes tiedä suomea saatika sen kaupunkeja mutta todella hyvähän tuo olis jos tulis alkaa jo kyllästyttää nuo amerikan kaupunkit eli seuraavat gta:t sais sijoittua jonnekkin eurooppaan
- SaniFANI
Ei todellakaan tule!
isäskö kertoi?! - Tuhlari
se nyt nii helevetin vaikea erotella mikä kuulostaa todelliselta ja mikä ei
- itämaan tietäjä
SAVO!Seuraava GTA kulkee nimillä GTA Savo.Peli sijoittuu savon alueelle ja enimmäkseen Kuopioon.Pelaaja ohjaa Kalevi Kuikka nimistä ex-vankikarkuria joka kostaa Kuopion mafian pomo Lentävä Kalakukolle.Pelissä ääninäyttelijänä toimii mm. Esa Pakarinen ja Åke Lindman.
itäinen tietäjä on oikeessa rock* tyypit kävivät viime vuoden kesäkuussa kuvaamassa paikkoja sekä äänittämässä näytteliöiden äänet pelissä puhutaan pelkkää savon murretta (tekstitetty suomeksi) peli tulee markkinoille 2006 päähenkilölle ulkonäkönsä on luovuttanut risto kaskilahti joka on karannut mielisairaalasta mukana myös hannu karpo (tämä on siin vain piruilua EI totta että lapset älkää odottako liikoja)
- nii että....
niin että meijjän koulussa yhellä oppilaal oli muka joku pelilehti että siinä olis lukenu että tule gta helsing mut emmäkään kyl uskonu sitä että se olis tullu mut mun serkkukin sano että se tulee mut se olis muka joku pilailu
- hexan
oisko lukenu van helsing? :D
- yks vaan
siis pilailu versio
- Sammakko.
Ovatko vanhempasi sisaruksia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511