Onko tuossa Coinbase-lompsassa joku vuosimaksu tai muu kiinteä kulu?
Meinaan vaan, ettei mene tili miinukselle, kun kryptovaluutat ovat pudonneet noin 50% vuoden vaihteen jälkeen.
Coinbase kulut
4
566
Vastaukset
- kryptolahna
Ei pitäisi olla mitään vuosimaksua käsittääkseni. Jos säilöt pitkäaikaisesti niin siirrä ihmeessä kryptot paperilompakkoon turvaan ettei mene kaikki jos esim Coinbase hakkeroidaan. Muutenkin ehkä joku muu (esim. bitstamp) olisi suositeltavampi. Coinbasella isot provikat.
Nythän on BTC ja LTC ainakin nousseet kivasti pari päivää mutta hymyilyttää toki vain jos on ostanut oikeaan aikaan (= ei silloin juuri vuodenvaihdetta ennen) ;-) - Anonyymi
https://www.coinbase.com/join/seppl _e siitä linkillä kirjautumaan.
miten coinbase lompakosta saa siirrettyä varoja pankkitilille ?
- Anonyymi
Itse avasin lompakon äskettäin enkä ole kuullut mitään vuosimaksuista. Sen sijaan ostoista menee jonkinlainen palkkio.
Onko käyttjillä tietoa, että pitääkö ilmoittaa veroilmoituksessa convertoinnit jos esim. Omistat shiba inu valuuttaa ja vaihdat sen vaikkapa ethereumiin etkä muuta niitä rahaksi välillä. Kenties vaihdat ethereumit taas shiba inu : ksi ja ostaessasi ne takaisin saat krypto kolikoita enemmän mitä niitä alun perin oli. Siis pitääkö näissä tilanteissa ilmoittaa verottajalle vai sitten vasta, kun ne kotiutetaan pankkitilille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023