Mitäs tykkäsitte"uudesta"villiviinistä ja pitäjästä?
Villiviini
15
2400
Vastaukset
- Virta-vie
Kysymys on aika kinkkinen,sillä täytyy odotaa Kyyjärvellä eläkeele
siirtyneen Rovastin kantaa ensin.!Pitäjässä ei mitään vikaa,mutta tuo viini hyväksyntä
täytyy kyllä saada rovastilta,varsinkin kun kyseessä on "villiviini"! - kyky67
Hienoa että joku uskaltaa yrittää ei ole helppo laji pienellä kylällä ravintolan pito. Toivottavasti pärjää kyllä kylällä yksi ravintola karaoke paikka pitää olla.
- Heippasvaan
Aina uudet yrittäjäy hyvä.
- Puutarhuriko
On kaunis kasvo. Minulla se kasvaa puutarhassani.
- Villiviintähik
Hyväst män peähä villiviini. Hik!
- sukula
Ihana paikka niinkuin pitäjäkin hyvä meno hyvät ruuat mukavia ihmisiä.
- pettynyt
Eikä ole rähinäpaikka jossa surkeat järjestys (naiset) tappeluita ym. Toivottavasti uuden omistajan myötä meno muuttuu.
- Hdspk
Ei näissä syrjäkylissä muita ole kuin rähinäpaikkoja, koska näissä asuu sellaista porukkaa jotka lähtevät baareihin vain rähisemään.
- Musiikinrakastaja
Pari kertaa tullu käytyä, molemmat pettymyksiä. Paikassa soi joko mummohumppa tai ei mitään. Ja seurana paikalliset ammattilaiset.
Musiikkiin voisi enemmän panostaa; sijoittaa enemmän kaiuttimia ympäri pubia. Ja laittaa jotain musiikkia edes soimaan.. - kyky67
Aivan ihana uhkea ulkoiselta olemukseltaan tämä uusi pitäjä. Itse paikasta en tiedä mitä nyt nämä syrjäkylän kapakat on. Onnea ja menestystä sitä tarvitaan.
- Aåäoqw
Ku on nyt eniten hehkutettu pitäjän ulkoista olemusta niin onkos jotain kuvaa linkittää? Voisi arvioida vähän että kannattaako lähteä kauempaa katsomaan ja omaksi ottamaan.
- Pereho
Uuden omistajan käytös töykeää ja täysin perustelematonta. Haukkuu ja haistattelee asiakkaita pienenkin rähinän tullen vaikka lehdessä kovasti kehui kuinka rauhallisena ja tyynenä pärjää juopuneiden kanssa. Outoa toimintaa.
- aföälggh
Se on aivan oikea tapa käsitellä rähisijöitä. Eihän kaikki juopuneet rähise.
- paikkakuntalainen
Kannattaa valita paikat missä käy jos saa huonoa palvelua kanattaa mennä muualle. Kyllä se haistattelu ym loppuu kun ei ole asiakkaita.
- Laura_Eteläkari
Kiitos kaikille palautteista, niin hyvistä kuin "huonommistakin" ☺️
Parhaani mukaan yritän järjestää kaikille jotakin, mutta se ei valitettavasti onnistu yhdellä kertaa. Musiikkiin on panostettu jo ylipäätään hommaamalla laitteet, mutta kuten yllä totesin niin kaikkia en pysty miellyttämään yhdellä kertaa. Joka kerta ravintolassa kuitenkin musiikki on soinut ja tulee soimaan jatkossakin.
Mitä tulee sinun kommenttiisi pereho niin tuo, että haukun ja haistattelen asiakkaille ei pidä kyllä paikkaansa. Sen sijaan olen herkkä puuttumaan niihin pienimpiinkin rähinöihin turhankin kovaäänisesti sillä tavoitteeni on saada Villiviini pysymään rauhallisena ja kaikille viihtyisänä paikkana jossa ei voi käyttäytyä niin kuin itse haluaa. Tappeluihin minulla tulee olemaan jatkossakin täysin nollalinjaus.
Palautetta saa ja tulee antaa jatkossakin jotta tiedän mitä voisin tehdä toisin, mutta mukavampi olisi saada sitä ihan kasvokkain jotta voimme keskustella puolin ja toisin ilman väärinkäsityksiä ☺️
Mukavaa kesää kaikille ja tervetuloa Villiviiniin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038