Pian on äitienpäivä

Äitipuoliodottaalahjoja

Millasia lahjoja olette äitipuolen a toivoneet miehen lapsilta? Mulle toka kerta, omia kun ei ole, niin kiva kun saan lahjoja ja kortteja. Eivät ne kummosia lapsia ole mutta lahjat mulle kelpaa, ja onhan se vähän velvollisuuskin lasten antaa äitipuolelle lajjoja joka uurastaa ja tekee kaikkensa miehen lasten eteen muutaman kerran vuodessa. Olisi kumma jos eivät toisi mitään.

10

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeatäiditsaalahjat

Lizzu vauhdissa...

• MäoonÄityli

By the way, ei mulle lapsen isän uusi muija ole mikää äitipuoli:D Lapsikin sanoo etunimeltä sitä muikkelia:D

• äitipuolionparas

Meillä miehen lapset ei ole koskaan tuoneet minulle yhtään mitään, ovat niin kummallisia. Eivät osaa olla kiitollisia siitä mitä olen tehnyt heidän eteensä. Yritän kasvattaa heitä samoin kuin omiani, mutta ei onnistu kun vain äiti on oikeessa. Olen sanonut että minäkin olen teidän ja mulla samat valtuudet, mutta ei mene perille.
      Nyt sanoin että mulle voi tehdä kortin, ostaa kukkia ja vaikka joku matka olisi kylpylään kiva, tai uusi käsilaukku, lahjakortti, kaupaajakäynti tms, mutta tuskin tulee yhtään mitään. En minäkään leivo heille äitienpäiväkakkua, kun en mitään vastinetta saa. Et semmoinen äitienpivä aas, ei yhtään tunnu et on äiti miehenlapsille kun eivät kohtele minua hyvin. Äkäisiä kakaroita ja kummallisia.

• lissuonlasse

Et ole edes nainen, saatikka äitee, transu Lissu, vie se oma vanha äiteesi kampaajalle, se on sen ansainnut, kun elättää sua kahelia.

• qoll

Sinä olet provo, mutta vastaan silti.
      En odota yhtään minkäänlaisia lahjoja, mutta saan myös lapsipuoleltani kortin joka äitienpäivä. Hän viettää äitienpäivän toki äitinsä kanssa, mutta jättää kortin minulle jemmaan aiemmin, ja sen antaa sitten mieheni ja lapseni, samalla kun antavat muut lahjat.

Saan usein myös äitienpäivänä jonkun yhteisen lahjan koko perheeltä, jota on ollut suunnittelemassa myös tytärpuoleni. Esimerkiksi viime vuonna sain lahjakortin hierontaan. :)

Toki lapsipuoleni siis muistaa myös omaa äitiään. Nämä asiat eivät ole mitään "kilpailua".

• lahjalistakintehty

Minä en saa kun ovat huonosti kasvatettuja, eikä ajattele mitä kaikkea olen heidän eteensä tehnyt. Kasvatan heitä ja opetan heitä jatkuvasti ja neuvon ja komennan. Mutta sontaa tulee. olettaisin että äitipuoli on lapsille rakas ihminen kun on ottanut kotiinsa toisten lapsia kasvatettavaksi, ilman äitipuolta lapset eivät kasva hyviksi ihmisiksi. Meillä on paljon annettavaa lapsille eikä he sitä ymmärrä. Omituista. Minä vaadin että lapset kunnioittaisivat äitipuolta, sillä hän on useimmiten parempi kasvattaja kuin oma äiti, lellii liikaa, mutta päitipuoli kasvattaa järjen mukaan ei tunteiden.
        Sanoin että jollain tavoin on mua muistetava tai voitte olla kotonanne juhlia vaikka kissaa.
        Mies taas sanoi että apset ovat äidin luona silloin ja antaa heille lahjat, mutta miksei mulle??? Olen kuitenkin tärkein ihminen heidän elämässään.

• oletsurkeepaska
        lahjalistakintehty kirjoitti:

Minä en saa kun ovat huonosti kasvatettuja, eikä ajattele mitä kaikkea olen heidän eteensä tehnyt. Kasvatan heitä ja opetan heitä jatkuvasti ja neuvon ja komennan. Mutta sontaa tulee. olettaisin että äitipuoli on lapsille rakas ihminen kun on ottanut kotiinsa toisten lapsia kasvatettavaksi, ilman äitipuolta lapset eivät kasva hyviksi ihmisiksi. Meillä on paljon annettavaa lapsille eikä he sitä ymmärrä. Omituista. Minä vaadin että lapset kunnioittaisivat äitipuolta, sillä hän on useimmiten parempi kasvattaja kuin oma äiti, lellii liikaa, mutta päitipuoli kasvattaa järjen mukaan ei tunteiden.
        Sanoin että jollain tavoin on mua muistetava tai voitte olla kotonanne juhlia vaikka kissaa.
        Mies taas sanoi että apset ovat äidin luona silloin ja antaa heille lahjat, mutta miksei mulle??? Olen kuitenkin tärkein ihminen heidän elämässään.

Sää et ole tärkee ihminen kellekkään , et edes itsellesi.

• Sanyaolli
        lahjalistakintehty kirjoitti:

Vai tärkein. Narsisti provo. Aika huvittava. Huora oot. Pthyi.

• Lopettakaasekiusaaminen

Minun lapsiin ei ole millään vierailla akoilla oikeus . Ne on isän sutturoita. Näkyy vaihtuvan tiuhaan,heh. Joo,ei ole meidän piireissä edes sanaa äitipuoli. Isä on isä ,minä olen äiti. Näillä mennään.

• Ainaeitarvitseriidellä

Lapseni ei anna "äitipuolelleen" mitään. Ei korttia eikä lahjaa. Ei viestiä eikä kiitosta. Ei myöskään näe häntä äitienpäivänä koska hän ei ole lapsen elämässä mukana. Näin se menee joskus ilman minkäänlaista dramatiikkaa. Isäänsä lapsi kuitenkin näkee. Nainen ei saanut sitä estettyä koska isä haluaa olla lapseensa yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      5989
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3686
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2891
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2548
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2351
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1905
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1848
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1620
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1580
    Aihe