Pian on äitienpäivä

Äitipuoliodottaalahjoja

Millasia lahjoja olette äitipuolen a toivoneet miehen lapsilta? Mulle toka kerta, omia kun ei ole, niin kiva kun saan lahjoja ja kortteja. Eivät ne kummosia lapsia ole mutta lahjat mulle kelpaa, ja onhan se vähän velvollisuuskin lasten antaa äitipuolelle lajjoja joka uurastaa ja tekee kaikkensa miehen lasten eteen muutaman kerran vuodessa. Olisi kumma jos eivät toisi mitään.

10

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeatäiditsaalahjat

      Lizzu vauhdissa...

    • MäoonÄityli

      By the way, ei mulle lapsen isän uusi muija ole mikää äitipuoli:D Lapsikin sanoo etunimeltä sitä muikkelia:D

    • äitipuolionparas

      Meillä miehen lapset ei ole koskaan tuoneet minulle yhtään mitään, ovat niin kummallisia. Eivät osaa olla kiitollisia siitä mitä olen tehnyt heidän eteensä. Yritän kasvattaa heitä samoin kuin omiani, mutta ei onnistu kun vain äiti on oikeessa. Olen sanonut että minäkin olen teidän ja mulla samat valtuudet, mutta ei mene perille.
      Nyt sanoin että mulle voi tehdä kortin, ostaa kukkia ja vaikka joku matka olisi kylpylään kiva, tai uusi käsilaukku, lahjakortti, kaupaajakäynti tms, mutta tuskin tulee yhtään mitään. En minäkään leivo heille äitienpäiväkakkua, kun en mitään vastinetta saa. Et semmoinen äitienpivä aas, ei yhtään tunnu et on äiti miehenlapsille kun eivät kohtele minua hyvin. Äkäisiä kakaroita ja kummallisia.

      • lissuonlasse

        Et ole edes nainen, saatikka äitee, transu Lissu, vie se oma vanha äiteesi kampaajalle, se on sen ansainnut, kun elättää sua kahelia.


    • qoll

      Sinä olet provo, mutta vastaan silti.
      En odota yhtään minkäänlaisia lahjoja, mutta saan myös lapsipuoleltani kortin joka äitienpäivä. Hän viettää äitienpäivän toki äitinsä kanssa, mutta jättää kortin minulle jemmaan aiemmin, ja sen antaa sitten mieheni ja lapseni, samalla kun antavat muut lahjat.

      Saan usein myös äitienpäivänä jonkun yhteisen lahjan koko perheeltä, jota on ollut suunnittelemassa myös tytärpuoleni. Esimerkiksi viime vuonna sain lahjakortin hierontaan. :)

      Toki lapsipuoleni siis muistaa myös omaa äitiään. Nämä asiat eivät ole mitään "kilpailua".

      • lahjalistakintehty

        Minä en saa kun ovat huonosti kasvatettuja, eikä ajattele mitä kaikkea olen heidän eteensä tehnyt. Kasvatan heitä ja opetan heitä jatkuvasti ja neuvon ja komennan. Mutta sontaa tulee. olettaisin että äitipuoli on lapsille rakas ihminen kun on ottanut kotiinsa toisten lapsia kasvatettavaksi, ilman äitipuolta lapset eivät kasva hyviksi ihmisiksi. Meillä on paljon annettavaa lapsille eikä he sitä ymmärrä. Omituista. Minä vaadin että lapset kunnioittaisivat äitipuolta, sillä hän on useimmiten parempi kasvattaja kuin oma äiti, lellii liikaa, mutta päitipuoli kasvattaa järjen mukaan ei tunteiden.
        Sanoin että jollain tavoin on mua muistetava tai voitte olla kotonanne juhlia vaikka kissaa.
        Mies taas sanoi että apset ovat äidin luona silloin ja antaa heille lahjat, mutta miksei mulle??? Olen kuitenkin tärkein ihminen heidän elämässään.


      • oletsurkeepaska
        lahjalistakintehty kirjoitti:

        Minä en saa kun ovat huonosti kasvatettuja, eikä ajattele mitä kaikkea olen heidän eteensä tehnyt. Kasvatan heitä ja opetan heitä jatkuvasti ja neuvon ja komennan. Mutta sontaa tulee. olettaisin että äitipuoli on lapsille rakas ihminen kun on ottanut kotiinsa toisten lapsia kasvatettavaksi, ilman äitipuolta lapset eivät kasva hyviksi ihmisiksi. Meillä on paljon annettavaa lapsille eikä he sitä ymmärrä. Omituista. Minä vaadin että lapset kunnioittaisivat äitipuolta, sillä hän on useimmiten parempi kasvattaja kuin oma äiti, lellii liikaa, mutta päitipuoli kasvattaa järjen mukaan ei tunteiden.
        Sanoin että jollain tavoin on mua muistetava tai voitte olla kotonanne juhlia vaikka kissaa.
        Mies taas sanoi että apset ovat äidin luona silloin ja antaa heille lahjat, mutta miksei mulle??? Olen kuitenkin tärkein ihminen heidän elämässään.

        Sää et ole tärkee ihminen kellekkään , et edes itsellesi.


      • Sanyaolli
        lahjalistakintehty kirjoitti:

        Minä en saa kun ovat huonosti kasvatettuja, eikä ajattele mitä kaikkea olen heidän eteensä tehnyt. Kasvatan heitä ja opetan heitä jatkuvasti ja neuvon ja komennan. Mutta sontaa tulee. olettaisin että äitipuoli on lapsille rakas ihminen kun on ottanut kotiinsa toisten lapsia kasvatettavaksi, ilman äitipuolta lapset eivät kasva hyviksi ihmisiksi. Meillä on paljon annettavaa lapsille eikä he sitä ymmärrä. Omituista. Minä vaadin että lapset kunnioittaisivat äitipuolta, sillä hän on useimmiten parempi kasvattaja kuin oma äiti, lellii liikaa, mutta päitipuoli kasvattaa järjen mukaan ei tunteiden.
        Sanoin että jollain tavoin on mua muistetava tai voitte olla kotonanne juhlia vaikka kissaa.
        Mies taas sanoi että apset ovat äidin luona silloin ja antaa heille lahjat, mutta miksei mulle??? Olen kuitenkin tärkein ihminen heidän elämässään.

        Vai tärkein. Narsisti provo. Aika huvittava. Huora oot. Pthyi.


    • Lopettakaasekiusaaminen

      Minun lapsiin ei ole millään vierailla akoilla oikeus . Ne on isän sutturoita. Näkyy vaihtuvan tiuhaan,heh. Joo,ei ole meidän piireissä edes sanaa äitipuoli. Isä on isä ,minä olen äiti. Näillä mennään.

    • Ainaeitarvitseriidellä

      Lapseni ei anna "äitipuolelleen" mitään. Ei korttia eikä lahjaa. Ei viestiä eikä kiitosta. Ei myöskään näe häntä äitienpäivänä koska hän ei ole lapsen elämässä mukana. Näin se menee joskus ilman minkäänlaista dramatiikkaa. Isäänsä lapsi kuitenkin näkee. Nainen ei saanut sitä estettyä koska isä haluaa olla lapseensa yhteydessä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe