Mihinkähän ne pakolaiset laitetaan asumaan,kun saapuvat Konnevedelle??
Asunnot pakolaisille
8
400
Vastaukset
- Siellä_on_tilaa
Mierontiehen.
- Paitsi_että
Eihän tämä asia kuulu teille pätkänkään vertaa.
- Matuulandia
Ne tuuvaa teidän navettaa
- Teotoratust
Millon teille tulee pakolaisia?
- rahaaonmuillejakaa
Pakolaisille remontoidaan asunnot, joista häädetään asukkaat lumihankeen.
Ensin annetaan1. älykännyt 2. läppärit 3. Audi tai BMV 4. Fatbike ja tietysti muotivaateet, ei missään kirppareilla nämä ihmiset vaateostoksiaan tee.
Vieraskorea pitää olla vaikka muiden kustannuksella.- Hehkuttaja
Kenen puolesta ja ketä vastaan sie oikein puhallat tuota katkeruuttasi? -Mietipä sitä ihan ihimisenä.
- Hyysee_omilla_rahoillas
Hehkuttaja kirjoitti:
Kenen puolesta ja ketä vastaan sie oikein puhallat tuota katkeruuttasi? -Mietipä sitä ihan ihimisenä.
Varmaan hän kommentoi tuollaisia toisten verorahoilla maailmaa parantavia ja joka asiaan suunapäänä huutavia tyhjän touhottajia vastaan.. Konnevesi on Keski-Suomen toiseks velekasin kunta. Ei oikein olis ennee vara kaatoo rahhoo kaivoon. Ota kottiis niitä ulukomaa elättiä jos nii mieles tekköö.
- Kjhhgfddyt
Osaisko kepulaiset jotenkin hyödyntää asian..Lahdenkylältähän löytyy taitoa laittaa kunta maksamaan viulut ja ottaa itse hyödyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255