Mihinkähän ne pakolaiset laitetaan asumaan,kun saapuvat Konnevedelle??
Asunnot pakolaisille
8
405
Vastaukset
- Siellä_on_tilaa
Mierontiehen.
- Paitsi_että
Eihän tämä asia kuulu teille pätkänkään vertaa.
- Matuulandia
Ne tuuvaa teidän navettaa
- Teotoratust
Millon teille tulee pakolaisia?
- rahaaonmuillejakaa
Pakolaisille remontoidaan asunnot, joista häädetään asukkaat lumihankeen.
Ensin annetaan1. älykännyt 2. läppärit 3. Audi tai BMV 4. Fatbike ja tietysti muotivaateet, ei missään kirppareilla nämä ihmiset vaateostoksiaan tee.
Vieraskorea pitää olla vaikka muiden kustannuksella.- Hehkuttaja
Kenen puolesta ja ketä vastaan sie oikein puhallat tuota katkeruuttasi? -Mietipä sitä ihan ihimisenä.
- Hyysee_omilla_rahoillas
Hehkuttaja kirjoitti:
Kenen puolesta ja ketä vastaan sie oikein puhallat tuota katkeruuttasi? -Mietipä sitä ihan ihimisenä.
Varmaan hän kommentoi tuollaisia toisten verorahoilla maailmaa parantavia ja joka asiaan suunapäänä huutavia tyhjän touhottajia vastaan.. Konnevesi on Keski-Suomen toiseks velekasin kunta. Ei oikein olis ennee vara kaatoo rahhoo kaivoon. Ota kottiis niitä ulukomaa elättiä jos nii mieles tekköö.
- Kjhhgfddyt
Osaisko kepulaiset jotenkin hyödyntää asian..Lahdenkylältähän löytyy taitoa laittaa kunta maksamaan viulut ja ottaa itse hyödyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831436
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131188Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761043- 98949
Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33942Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90935En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va148935Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa247925En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92879Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.12875