Ostin virallisen version Minecraftista ja latasin sen (Windows)-läppärille. Nyt lapsi haluaisi saman myös IPadille ja kun kirjaudun sisään tiliin, sanoo, että sinulla on jo tili, mutta mistä sen apin saa ladattua maksutta? Vai täytyykö maksaa se 8 euroa apista ja onko se sama tili, eli voi jatkaa jo läppärillä tehtyjä maailmoja?
Vastaukset 1
Minä ostin miltei vahingossa PC:lle windows 10 minecraftin kun aloituspalkissa koneessa on kuvake. Olin kirjautuneena microsoft-tilille. Sain kyllä saman pelin kannettavaani ja myös android-kännykkääni ja android-tablettiin. Mikä tuo noin halpa appi on. Minä maksoin PC versiosta jotain 27 euroa, mutta tosiaan saan sen useammalle koneelle, mutta useammalle käyttäjätilille samassakaan koneessa sitä ei saa harmikseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540