Ostin virallisen version Minecraftista ja latasin sen (Windows)-läppärille. Nyt lapsi haluaisi saman myös IPadille ja kun kirjaudun sisään tiliin, sanoo, että sinulla on jo tili, mutta mistä sen apin saa ladattua maksutta? Vai täytyykö maksaa se 8 euroa apista ja onko se sama tili, eli voi jatkaa jo läppärillä tehtyjä maailmoja?
Vastaukset 1
Minä ostin miltei vahingossa PC:lle windows 10 minecraftin kun aloituspalkissa koneessa on kuvake. Olin kirjautuneena microsoft-tilille. Sain kyllä saman pelin kannettavaani ja myös android-kännykkääni ja android-tablettiin. Mikä tuo noin halpa appi on. Minä maksoin PC versiosta jotain 27 euroa, mutta tosiaan saan sen useammalle koneelle, mutta useammalle käyttäjätilille samassakaan koneessa sitä ei saa harmikseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578