Olenko bisse vai hetero?

SikinsokinSekaisin

Olen tunnustanut itselleni ja muutamille ihmisille, että pidän miesten lisäksi naisista. Olen itse nainen. Seurustelusuhteita minulla on ollut vain miesten kanssa. Joitain tapailusuhteita on ollut naistenkin kanssa, missä yhteydessä olen saanut seksuaalisia kokemuksia naisten kanssa. Olen ollut ihastunut näihin naisiin ja nauttinut suudelmista, halailusta, sylittelystä ja seksistäkin. Kaikkein hankalinta ovat olleet psyykkiset suhteet naisten kanssa. Toiseksi vaikeinta on ollut seksi, josta en ole nauttinut yhtä paljon kuin miesten kanssa. Tällä hetkellä minulla on orastava suhde mieheen ja koen itseni hyvin rakastuneeksi. Henkinen suhde tähän mieheen on todella helppo, avoin ja syvällinen. Rakastelu on ihanaa. Kun tuoreessa muistissa on naisten välinen seksi, niin nyt heteroyhdynnällä on minulle ihan erityinen arvo. Rakastan sisäkkäin olemista ja orgasmien jakamista siinä asennossa. Naisten välisessä seksissä minua häiritsi koko ajan fyysinen erillisyys ja vuorottelu. Orgasmien saaminen naisen kanssa oli vaikeaa, mutta se onnistui lopulta. Nyt mietin, olenko sittenkään bisse. Jos sitoudun tähän mieheen, alanko kaivata naisia?

12

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iuhhj

      Hmmm et ole tainut saada kovin hyvää seksiä naisten kanssa? Koen, että naisten kanssa seksi on kyllä huomattavasti läheisempää ja intiimimpää kuin miesten kanssa, eikä siinä todellakaan itselläni ainakaan ole pelkkää fyysistä erillisyyttä ja vuorottelua. Tottakai välillä annetaan toiselle kuten heteroseksiksäkin, mutta juuri se naisten kanssa on ihaninta kun ollaan fyysisesti lähekkäin ja lauetaan yhtä aikaa. Mä ainakin saan joidenkin naisten kanssa joka kerta vähintään yhden orgasmin.

      • SikinsokinSekaisin

        Mua kiinnostaisi tietää, missä asennossa onnistuu toi et ollaan fyysisesti lähekkäin ja lauetaan yhtä aika. Uskon et niin voi tapahtua, mut mua kiinnostaisi miten. Mistä voin tietää, oonko vain saanut huonoa seksiä naisten kanssa vai onko kyse mun heteroudesta?


    • EasierToBeStraight

      Mitäpä jos olisit ihan ekaks nainen, tokaks ihminen ja sit vasta hetero:) Taasen mitä tohon sun tän hetkiseen tilanteeseen tulee niin nauti oikeesti siitä, mut mieti tarkkaan ennen kuin alat lisääntymään!

    • Santelipuuu

      On olemassa sellainen ilmiö kuin bi-uteliaisuus. Se tarkoittaa, että aiemmin heteroseksuaalina itseään pitänyt ihminen haluaa kokeilla seksuaalisia tekoja samaa sukupuolta olevan kanssa. Jos kokeiluun lähtee, voi löytää itsestään biseksuaalisuuden tai todeta olevansa sittenkin hetero. Muistatko sä lapsuuden tai nuoruuden aikaisia ihastuksia? Ihastuitko koskaan tyttöihin tai naisiin? Minkä ikäinen olet nyt?

      • SikinsokinSekaisin

        En muista lapsena tai teininä ihastuneeni tyttöihin tai naisiin. Onko sillä väliä? Ekan kerran ihastuin naiseen 26-vuotiaana. Hän oli mun lehtori yliopistossa. Nyt oon 28.


    • bioot

      Ei sun tarvi mitenkään erityisesti kaivata naisia tai muita miehiä, vaikka olisit parisuhteessa. Oot ihan selkeesti bi ja ehkä tykkäät vähän enemmän miehistä, mutta mitä sitten? Varmaan sulle se toisen sukupuoli ei ole se tärkein juttu, ihmiset on ihmisiä. Jos rakkaus osuu kohdalle niin tartu siihen, miettimättä tollasia. Bi happy!

    • bi-senioriwaari

      Entinen metsäjätkä tuumaili, jotta hyvä yhteiskunta on semmoinen, missä jätkälläkin on tilaa kääntyillä. Yleisen ilmapiirin väljyys, tilavuus, ja toisaalta ahdasmielisyys sekä eri suhtautumistavat siinä välissä kuuluvat tähän meidän epätäydelliseen maailmaamme. Yhteiskunnallinen ilmapiirimme on täynnään kulttuurimme perinnepiirteitä, josita yksi tavallisimpia juonteita on vanhakantainen ahdasmielisyys. Sekin on faktaa ja realiteetti. "Kaapeissa" ulkopuolisten uteliaisuudelta tietymättömissä harrastettu bi-halujen tyydytys on ymmärrettävää.

      Avara-asenteisuus tarjoaa mahdollisuuden nauttia aistillisuudesta sen mukaisesti, mikä tuntuuu hyvältä. Bi-termi on ilmauksena kyllä kätevä, mutta sanoisinpa niin päin, että olennaisinta on juuri tuo hyvältä tuntuvuus eli syntyipä se hyvältä tuntuvuuden kokemus ja elämys sitten eri sukupuolta olevan partnerin tai samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa tai sitten molempien kanssa, jolloin tässä jälkimmäisessä tilanteessa kielenkäyttöä helpottaa puhe bi-seksuaalisuudesta.

      Oman tajuamiseni mukaan bi-henkinen ystävyys onnistuu parhaiten toisen bi-henkisen partnerin ja toisten bi-henkisten ystävysten kesken. Vakiosuhteessa olisi otollisinta, että molemmat osapuolet tietävät ja hyväksyvät toistensa bi-halut ja ehkä molemmat myös toteuttavat bi-mahdollisuuksia ja ehkä jopa yhdessä yhteisissä tapaamisissa. Taisi olla runoilija Eino Leino, joka riimitteli jotain seuraavanlaista: - Kell onni on, hän onnen peittäköön. Kell aarre on, hän aarteen kätkeköön! Hän olkoon onnellinen onnessaan. Ei onni kestä katseit ihmisten.

    • hykkyk

      Naisilla bisseyteen tai bi uteliaisuuteen liittyy näköjään aina ihastuminen naiseen. Miehillä ainakin jos olet bi utelias bisseilyt tarkoittaa seksiä miehen kanssa. Noista bi naisten ihastuksista voi kyllä kysyä kuinka syvällisiä ne todella ovat.

      • poikkeusvahvistaasäännön

        No, mulla on pääsääntöisesti mennyt niin päin, että miehiini hastutaan ja naisten suhteen haaveillaan seksistä. On ne naisten kropat vaan niin aistikkaita! Toki jonkin ajan kuluttua miesihastuksenkin suhteen alkanut haaveilla seksistä ja kiinnostavan naisenkin kanssa on alkanut myöhemmin suhdekin houkuttelemaan...

        T. N25


      • toinenpoikkeus
        poikkeusvahvistaasäännön kirjoitti:

        No, mulla on pääsääntöisesti mennyt niin päin, että miehiini hastutaan ja naisten suhteen haaveillaan seksistä. On ne naisten kropat vaan niin aistikkaita! Toki jonkin ajan kuluttua miesihastuksenkin suhteen alkanut haaveilla seksistä ja kiinnostavan naisenkin kanssa on alkanut myöhemmin suhdekin houkuttelemaan...

        T. N25

        Mulla miehenä menee niin päin että seksuaalinen mielenkiinto suuntautuu suurimmaksi osaksi miehiin mutta naisia katselen ihastumisen kannalta. Voi kun naisilla olisi kikkeli:D Toki pidän kyllä naisen vartalosta ja läheisyydestä. Mä luulen että bi seksuaalit joutuvat painimaan enemmän itsensä kanssa ennen kuin ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa. Ehkä se tekee bisseistä avarakatseisimpia ja jollei muuta niin kykenee nauttimaan seksistä laajemmalla skaalalla kuin heterot.


      • ByApuvälineosasto
        toinenpoikkeus kirjoitti:

        Mulla miehenä menee niin päin että seksuaalinen mielenkiinto suuntautuu suurimmaksi osaksi miehiin mutta naisia katselen ihastumisen kannalta. Voi kun naisilla olisi kikkeli:D Toki pidän kyllä naisen vartalosta ja läheisyydestä. Mä luulen että bi seksuaalit joutuvat painimaan enemmän itsensä kanssa ennen kuin ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa. Ehkä se tekee bisseistä avarakatseisimpia ja jollei muuta niin kykenee nauttimaan seksistä laajemmalla skaalalla kuin heterot.

        Mä luulen et bisset painiskelee vähän jokaisen kanssa, mut äkkiähän naiselle nyt yhden kikkelin saa ja vieläpä just oikeen kokosen:O


      • hrhrth

        Kaunis ajatus. Miksi antaisi naisen pienen "puutteen" haitata muuten hyvää suhdetta kun asiaan voidaan löytää käytännöllinen ratkaisu:)


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe