Tää on niin väärin...edellisessä elämässäni lapsi lukuni oli täynnä ja äidin painostuksella sterilisaatioon. Nyt 7 vuotta myöhemmin kadun äidin päätöstä pakotta minut toimenpiteeseen....elämässäni on nyt maailman ihanin mies vailla lasta. Nyt tahtoisin purku leikkaukseen mutta minne ja mitä maksaa? Olen pian 42 vuotias ja haaveeni on vielä saada iltatähti. Lapseni ovat jo 19v.ja 17v. ja erotessa jäivät isälle koska isä on narsisti ja veitsen uhalla halusi lapset itselleen...tein raskaan päätöksen ja luovuin lapsistani sovinnolla....olin silloin heikko ja haavottuvainen. Onko viisasta lähteä Viroon vai tehdäänkö kunnallisella puolella sterilisaatio purkuja vielä tämän ikäisille?
Sterilisaation purku
Morning76
1
1113
Vastaukset
- Napan
Tuu täti tänne ni naijjaan. Kyllä ne klipsit aukeaa ku riittävästi painetta. Kysy kuitenkin ensin äidiltäsi on ok, että tulen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191