Tää on niin väärin...edellisessä elämässäni lapsi lukuni oli täynnä ja äidin painostuksella sterilisaatioon. Nyt 7 vuotta myöhemmin kadun äidin päätöstä pakotta minut toimenpiteeseen....elämässäni on nyt maailman ihanin mies vailla lasta. Nyt tahtoisin purku leikkaukseen mutta minne ja mitä maksaa? Olen pian 42 vuotias ja haaveeni on vielä saada iltatähti. Lapseni ovat jo 19v.ja 17v. ja erotessa jäivät isälle koska isä on narsisti ja veitsen uhalla halusi lapset itselleen...tein raskaan päätöksen ja luovuin lapsistani sovinnolla....olin silloin heikko ja haavottuvainen. Onko viisasta lähteä Viroon vai tehdäänkö kunnallisella puolella sterilisaatio purkuja vielä tämän ikäisille?
Sterilisaation purku
Morning76
1
1090
Vastaukset
- Napan
Tuu täti tänne ni naijjaan. Kyllä ne klipsit aukeaa ku riittävästi painetta. Kysy kuitenkin ensin äidiltäsi on ok, että tulen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442