Gambia on rikollisten ja rosvojen paratiisi! Poliisit jakavat ryöstösaaliin ja antavat rosvojen mennä. Kehottaisin harkitsemaan kaksi kertaa,enne kuin tilaatte matkan Gambiaan. Meidätkin on ryöstetty jo kahdesti!!!!!
RIKOLLISUUS
11
551
Vastaukset
- myskihärkä
Ja missäköhän,ja millä tavalla?!Vaikea uskoa tuota väitettä.
- Jussipussi2
Höpö höpö, Gambiassa ei ketään ryöstetä, ei missään tilanteessa. Olen viettänyt Gambiassa lomia
ja kulkenut yöaikaan pieniä syrjäkujia yms. eikä koskaan minua ole mitenkään uhattu, päinvastoin, neuvomaan ollaan tultu ja opastettu määränpäähän jos on ollut neuvoille tarvetta. Gambia on varmaan niitä maailman turvallisimpia maita, nimittäin muuallakin on tullut käytyä. - myskihärkä
Juuri näin.Keskustelun aloittaja on sontaa jauhava idiootti.
- Jussipussi2
Niin tai keskustelun aloittaja on ollut kaverinsa kanssa "viihteellä" ja se sen suomalainen kaveri on kääntänyt sen kun niille on tullut sanaharkkaa ja muutakin kinaa.
- maton
Me kyllä tiedetään Gambia. Olemme asuneet siellä useaan otteeseen pitkiä aikoja ja nämä ei ole höpöjuttuja, Meidän kotiin on murtauduttu 2 kertaa, vaikka asuimme vartioidussa talossa. Toisen kerran saatiin vartija kiinni ja nyt viime kerralla ei edes tutkittu, kun vartija ilmeisesti maksoi jo etukäteen poliiseille, Ei ollut sama talo. Ystävältämme varastelliin 1900 euroa matkalaukusta,kun hänet ensin huumattiin spraylla ja sen jälkeen varastettiin. Meillä on poliisiraportit näistä tapauksista,joten nämä eivät ole höpöjuttuja!
- Anonyymi
maton kirjoitti:
Me kyllä tiedetään Gambia. Olemme asuneet siellä useaan otteeseen pitkiä aikoja ja nämä ei ole höpöjuttuja, Meidän kotiin on murtauduttu 2 kertaa, vaikka asuimme vartioidussa talossa. Toisen kerran saatiin vartija kiinni ja nyt viime kerralla ei edes tutkittu, kun vartija ilmeisesti maksoi jo etukäteen poliiseille, Ei ollut sama talo. Ystävältämme varastelliin 1900 euroa matkalaukusta,kun hänet ensin huumattiin spraylla ja sen jälkeen varastettiin. Meillä on poliisiraportit näistä tapauksista,joten nämä eivät ole höpöjuttuja!
Olen muuttamassa Gambiaan noin vuodeksi. Nyt minua rupesi pelottamaan. Ja miten ihmeessä sait sinne matkalaukut? Kaikki asiallisen hintaiset lennot on ilman matkalaukkuja, ja postitse hirveä hinta.
- Anonyymi
Rikokset ovat kasvaneet hurjasti uuden pressun aikana,mut ryöstettiin 1v sitte.15v ennen sitä oli turvallista.
- Anonyymi
PRESSAN...
- Anonyymi
Yahya Jammehin aikana oli turvallista,miehenä ja humalaisenakin oli joka paikka turvallista.Nyt pitää varoa mut päivisin ihmisten lähellä ollessa ei hätiä mitiä missään.
- Anonyymi
Pimeällä yksin ei minnekkään,ehkä Senegambiaan siellä tuskin kukaan tulee ryöstämään...Ja kun liikut paikallisen kaverin tai oppaan kanssa ei mitään pelkoa missään.
- Anonyymi
Tässä esimerkki Jammehin toimista:2010 hän teloitutti 13 rikollista,mistä heidät oli tuomittu ei tietoa. .MUTTA rauhassa sai olla oli sitä missä hyvänsä kadulla tai kujalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1057111- 474896
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562751Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52258Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101238Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1831195Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921053Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai249889Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30866Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179823