RIKOLLISUUS

rosvottu

Gambia on rikollisten ja rosvojen paratiisi! Poliisit jakavat ryöstösaaliin ja antavat rosvojen mennä. Kehottaisin harkitsemaan kaksi kertaa,enne kuin tilaatte matkan Gambiaan. Meidätkin on ryöstetty jo kahdesti!!!!!

5

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myskihärkä

      Ja missäköhän,ja millä tavalla?!Vaikea uskoa tuota väitettä.

    • Jussipussi2

      Höpö höpö, Gambiassa ei ketään ryöstetä, ei missään tilanteessa. Olen viettänyt Gambiassa lomia
      ja kulkenut yöaikaan pieniä syrjäkujia yms. eikä koskaan minua ole mitenkään uhattu, päinvastoin, neuvomaan ollaan tultu ja opastettu määränpäähän jos on ollut neuvoille tarvetta. Gambia on varmaan niitä maailman turvallisimpia maita, nimittäin muuallakin on tullut käytyä.

    • myskihärkä

      Juuri näin.Keskustelun aloittaja on sontaa jauhava idiootti.

    • Jussipussi2

      Niin tai keskustelun aloittaja on ollut kaverinsa kanssa "viihteellä" ja se sen suomalainen kaveri on kääntänyt sen kun niille on tullut sanaharkkaa ja muutakin kinaa.

      • maton

        Me kyllä tiedetään Gambia. Olemme asuneet siellä useaan otteeseen pitkiä aikoja ja nämä ei ole höpöjuttuja, Meidän kotiin on murtauduttu 2 kertaa, vaikka asuimme vartioidussa talossa. Toisen kerran saatiin vartija kiinni ja nyt viime kerralla ei edes tutkittu, kun vartija ilmeisesti maksoi jo etukäteen poliiseille, Ei ollut sama talo. Ystävältämme varastelliin 1900 euroa matkalaukusta,kun hänet ensin huumattiin spraylla ja sen jälkeen varastettiin. Meillä on poliisiraportit näistä tapauksista,joten nämä eivät ole höpöjuttuja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe