Moi. Luin ettei Vappua vietetä Espanjassa erityisesti, mutta kysyn silti, näkyykö se mitenkään esim suomalaisten keskuudessa. Tuleva vappu on meille ensimmäinen Aurinkorannikolla.
Vappu Aurinkorannikollla
5
774
Vastaukset
- nlklkmkmk
Aikaisemmin ollut "mantan" lakitus Paseolla, ehkäpä tulevana Vappunakin. Skumpat esiin ja ilmapallot narun päähän (vappuviuhka kannattaa tuoda Suomesta).
- Alkuperäine
Kiitos vastauksestasi!
Eka kerta 30 vuoteen pois Helsingistä vappu. Ihan mielenkiintoista. Mietimme, olisiko "vapumpaa" viettää sitä Malagassa, Fuengirolassa vai Benalmadenassa.
Varmaan facesivustoillekin ilmestyy myöhemmin vielä vappuun liittyviä ilmoistuksia / mainoksia.- Vapumpaa
Olisiko tuo vapumpaa Fuengirolassa minäkin pitkään jo miettinyt.
- Erkkimerkki
Vappua mekin menossa viettämään Fuengirolaan. Enemmän kyllä kiinnostaa perjantaina alkava FIP Fuengirola tapahtuma.
- cocototuus
luulisin juopoilla olevan aina vappu 24h siellä etenkin jos alkoholi on vielä halpaa. Hieman ihmetyttää miten ne juopot siellä pärjäävät eli ovatko valmiiksi rikkaita kun varaa rellestää vai asuvatko puolet vuodesta Suomessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264