Hei !
Onko kokemuksia Phuketissa olevasta Ocean resort hotellista ? Suunnittelemme matkaa sinne ensi kesänä , joten kaikki tieto olisi plussaa !
Kiitos vastauksista !
Sari :)
Hotelli Phuket Ocean Resort kesällä
4
440
Vastaukset
- VittuMikäIdiootti
Sari siinä sitten 2 minuttia aiemmin oli jättäkää se rauhaan.
Onhan Neidillä2010 vaikeeta. - aikainenlintunappaa
Suunnitelkaa vaan kesällä, vielä ei ole kevät, edes Niuvanniemessä , alkanut
- Anskupansku
Teillä on varmaan matka jo varattu, mutta kerronpa silti, että ollaan oltu monta kertaa tuossa hotellissa, ja se on aivan ihana! Suosittelen lämpimästi. Aamiainen on herkullinen ja monipuolinen, huoneet siistejä ja kävellen pääsee kaupoille ja rantaan.
- kolmaskerta
Minä laittaisin suuremman painoarvon baareille. Baareissa tulet viettämään isomman osan ajasta. Hyvä baari on viileä ja baarista on hyvä näkymä ulos. Maisemista en niinkään valitä koska kaikki näyttää rikkinäiseltä. Sama jos menisin lomalle köyhälle- tai slummialueelle. Baarit ja ruoka on tärkeimmät. Jonkin verran sitä thaimaalaista ruokaa, mutta pääasiassa pizzaa ja hampurilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849