Onko joku toinenkin nainen lähdössä yksin Portugaliin ? Voitaisiin viettää aikaa yhdessä ainakin jonkun verran, miten yhteisiä juttuja nyt löytyykään. Olen yli 50 v. Tykkään kävellä paljon, julkisillakin käydä esim. naapurikaupungissa yms.
Porista 29.4.2018
7
495
Vastaukset
- Lisboa
No täällä olisi 52 vuotias isot tissit omaava tyttö Tampereela. Portugalissa olen käynyt muutaman kerran ja maahan ihastunut. Olen valmis lähtemään.
- Poristalentoon
Ei kiinnosta ulkonäkö, vaan välillä olisi mukava liikkua jonkun kanssa matkakohteesta vähän kauempanakin. Tai käydä iltaa istumassa jossain.
- Marde2
Minäkin olen 50 nainen ja kaipaan vain juttuseuraa matkalle ja mahd. retkille. Portugali ja Porista lähtö on ok, mutta lomani alkaa jo 20.4. ja päättyy 2.5.18.
- Italiaan
Vastasin edelliseen ilmoitukseen, jos katsot sitä, en ole saanut vastausta. Sama ajankohta kuin sinulla olisi Italiaan, olisitko kiinnostunut?
- Poristalentoon
Italia/Sisilia ollut kanssa mielessä, mutta nyt tuo Porista lähtö houkuttelee ja hinnatkin tippuneet puoleen.
- Italiaan
Poristalentoon kirjoitti:
Italia/Sisilia ollut kanssa mielessä, mutta nyt tuo Porista lähtö houkuttelee ja hinnatkin tippuneet puoleen.
Kiitos vastauksesta Porista lentoon.Kommentoin tätä Marde2:lle.kun ajankohta sopisi. Mutta mukava kun vastasit. Usein sama ajankohta ei sovi, vaikka seuraa löytyisikin.Alkuun näilläkin sivuilla pääsee.....
- siilisanoosillee
Joo just, nämä sivut ovatkin erityisen hyvä paikka sopia luotettavista yhteismatkasuunnitelmista, lykkyä tykö ja sillee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693