80 - 90 luvulla musikki kuneltin joko CD tai C - kasetti tai vinyli levy ja radio ja leffa VHS tai DVD.
Ja välinenä käytettin stereot tai kotitetteri nykyän musikki ja leffat katsotan netistä.
Kuninka tiellä nykyän musikki ja leffa ääni onko se netin kautta joka stereoiden ja kotiteatterin kautta vai onko teillä muitta ratkaisuja leffa ja musa äänelle.
Itsellä tule musa ja leffa ääni netistä stereoiden kautta kun suurin osa on musa ja leffa aika vähän.
Aiemmin on ollut kotiteatteri myös ja suurin osa musa kiekkoja netistä.
Tiedän että ratkaisuja musa ja leffa äänelle on monia nykyän en vitsi nittä tällä luetella kun tule niin pitkä teksti mielenkintoisempa on kulla kuinka te olette ratkaiset musa ja leffa äänen.
Kuinka teillä musikki ja leffa ääni nykyän.
Ratkaiset
1
102
Vastaukset
- KeittiöMesu
Pääkaiuttimet: Mangnepan 1.5 AudioPro sub.
Näillä musiikki.
Kun leffat lähtee liikkeelle, mukaan tulee AudioPro keskikaiutin, ja taka"linnunpöntöt" katonrajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879