"Jos vanhempasi on käytettävissä nyt, pyydä häntä kirjautumaan sisään asioiden viimeistelemistä varten. Sinun on pyydettävä häneltä lupa 17.4.2018 mennessä."
Jos vastaa olevansa aikuinen, niin alkaa vaatimaan VISA-kortin numeroa ja muita luottotietoja... onko tämä jokin huijaus?
Hotmailin outo kysynys...
3
232
Vastaukset
- Arvaustoimisto
Oletko rekisteröityessäsi ilmoittanut itsesi täysi-ikäiseksi?
Palveluehdoissa nimittäin kerrotaan, mitä lasten pitää tehdä:
------------
iii. Lapset ja tilit. Rekisteröimällä asiakas vakuuttaa, että hän on joko asuinmaansa lakien mukaan "täysi-ikäinen" tai että hänellä on vanhemman tai huoltajan lupa suostua näihin Ehtoihin. Jos asiakas ei tiedä, onko hän täysi-ikäinen, tai ei ymmärrä tätä kohtaa, asiakas ei saa luoda Microsoft-tiliä tai Skype-tiliä, ennen kuin hän on pyytänyt vanhemmalta tai huoltajalta apua. Jos asiakas on Microsoft-tilin tai Skype-tilin luoneen alaikäisen vanhempi tai huoltaja, asiakas hyväksyy nämä Ehdot alaikäisen puolesta ja on vastuussa alaikäisen lapsen valvonnasta, kun tämä käyttää Microsoft-tiliä, Skype-tiliä tai Palveluita, mukaan lukien hankinnat, olipa alaikäisen tilin avoinna nyt tai luotu myöhemmin.
------------- aijaajuujuu
Olen ollut hotmailin asiakas niin kauan kuin se on ollut olemassa. Missä kohtaa tuo kysytään ja voinko käydä sen muuttamassa jälkikäteen?
- IsoVeliValvoo
Hotmail perustelee ikä tarkistusta EU:n vaatimuksella, että vain täysi-ikäinen saa käyttää hotmailia. Se tarkistetaan joko antamalla VISA-kortin tiedot tai lähettämällä valokopion henkilötodistuksesta Microsoftille
Mutta...
Alaikäinen voi luoda uuden sähköpostin ja laittaa iäkseen esim. 49 vuotta ja se menee läpi ilman VISA-korttia tai kuvallisen henkilötodistuksen lähettämistä Microsoftille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026