Voisiko joku selittää mitä hyötyä saadaan Thunderbirdin käytöstä, jos on jo sähköpostitili vaikka gmail?
Thunderbirdin hyöty
12
163
Vastaukset
- Makuasia
Jotkut tykkää paikallisesta. samlla voi valita että viestit katoaa netistä ja latautuu vain koneelleesi.
Jutkut pitää gmaillinn tyylisestä nettipostista- epäselvä
Oho, enpä tiennyt, että gmail on juutalaisten posti.
---
Eräs hyvää päivää - tuttu käyttää Gmailia Thunderilla. Siis Thunder pääsee käsiksi Gmailin viesteihinkö vai miten se toimii? - jaamutta
Fase on oikeesti
- moniposti
epäselvä kirjoitti:
Oho, enpä tiennyt, että gmail on juutalaisten posti.
---
Eräs hyvää päivää - tuttu käyttää Gmailia Thunderilla. Siis Thunder pääsee käsiksi Gmailin viesteihinkö vai miten se toimii?Gmail, hotmail, elisamail yms. kaikki toimivat Thunderbirdissä. Gmailissa pitää käydä wepin kautta muuttaa joku oletusasetus, jotta sähköpostisovellus saa hoidettua postit.
- Näin-mulla
Ei oikeastaan mitään, mutta jos sulla on useita eri sähköposti osoitteita niin Thunderbird avaa ne kaikki.
- postiohjelma
Helppouden vuoksi ainakin itse käytän Thunderbirdiä. Sovellus on usein parempi ratkaisu kuin weppiliittymä rajoituksineen. Esimerkiksi liitteiden käsittely on selaimen kautta yhtä tuskaa. Itselläni on vielä kymmenkunta eri sähköpostitiliä enemmän tai vähemmän aktiivisessa käytössä ja Thunderbirdillä niiden kaikkien käyttö on helppoa. Minulla on myös filtteröinti käytössä. Eri lähteistä tulevat postit ohjataan omiin kansioihin ja roskaposteja suodatellaan eri tavoin.
- epäselvä
Siis juutalaisena gmailin viestini kulkevat myös TH:n koneiden ja silmien alla. Se nyt lienee vain haitta.
Hyöty, että monen tilin postit tulevat yhteen paikkaan. Selvä.
Olisi ehkä hyötyä, kun minulla 2 gm:ää ja 1 muu tili.
( Viestithän eivät käsittääkseni poistu alkuperäisen tililtä, kun nykyisin on säilytettävä, oliko 2 vuotta ).
Ei minulla koskaan ole ollut minkäänlaista ongelmaa gm:n liitteiden kanssa, isojenkaan. Kuvat, dokkarit ovat avautuneet vaivatta.
Suodattimet ja ohjaukset toimii gm:ssä.
Antaako Th jonkin ilmoituksen saapuneesta?- eemelimailii
Tilin asetuksista voi määritellä poistetaanko viesti myös palvelimelta, kun se poistetaan Thunderbirdistä. Saapuneista tulee ilmoitus käyttöjärjestelmän ilmoitusosastolle. Saa tietysti myös äänimerkin.
Kun liitteitä alkaa olla useampi tulee Thunderbirdin edut paremmin esiin. Vaan on se yhdelläkin liitteellä nopeampi käyttää, kun ei tarvitse klikkailla, latailla yms.
Puhelimessa käytän KMail-sovellusta. Toivottavasti joskus tulisi myös Thunderbird. - epäselvä
eemelimailii kirjoitti:
Tilin asetuksista voi määritellä poistetaanko viesti myös palvelimelta, kun se poistetaan Thunderbirdistä. Saapuneista tulee ilmoitus käyttöjärjestelmän ilmoitusosastolle. Saa tietysti myös äänimerkin.
Kun liitteitä alkaa olla useampi tulee Thunderbirdin edut paremmin esiin. Vaan on se yhdelläkin liitteellä nopeampi käyttää, kun ei tarvitse klikkailla, latailla yms.
Puhelimessa käytän KMail-sovellusta. Toivottavasti joskus tulisi myös Thunderbird.Tuo ilmoitus on kätevä. Muistaakseni gm:äänkin saa sellaisen lisäosan, mutta sen saamiseksi pitää lisäosa asentaa itse koneeseen eikä tule vain ilmona ulkopuolelta. Ties mitä muuta tuo lisäosa sitten tekee.
Viestin poistuminen palvelimelta tarkoittaa, että se on poistunut näkymästä asiakkaalle.
- slslslsl
Suurin etu on PGP-salaus.
- selaimella-katsotaan
Ne itse koneella olevat s-postiohjelmat on silkkaa turhuutta.
Selaimella s-postin luku vähintään yhtä kätevää, eikä tarvi ihmetellä että missä ne s-postit on.- tor5o
Saahan sitä päätään hakata seinään jos touhusta tykkää. Postithan ovat missä ovat riippumatta katsojan silmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712601
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454710Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201935Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471