Eikö todellakaan Suomessa ole tärkeämpiä asioita puuttua kuin jonkin yksittäisen koulun päivänavaukset? Eikö oikeusasiamiehellä ole tarpeeksi töitä? Olisikohan oikeusasiamiehenkin ollut korrektia tiedustella yhteydenottajalta, onko tämä ollut yhteydessä ensin kouluun? Olisiko Penttilänkin ollut fiksua lähestyä asiaa näin, eikä heti "mollata" kotikenttä.
Toisaalta, jos vaatii julkista erikoiskohtelua, on varauduttava myös leimautumiseen ilman, että sitä kukaan haluaa tai tekee tahallaan. Ei voi sekä syödä kakkua että säästää sitä.
Suomalaisen yhteiskunnan perusta on kristillinen arvomaailma. Näin ollen valtion kouluissa on sallittava uskonnolliset päivänavaukset. Kyse on periaatteesta. Joka ei tätä halua lapselleen, ilmoittakoon asiallisesti kouluun.
Järki hoi, äly älä jätä
ommum
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798