Videoeditointi Pinnacle Studio 21 Ultimate

Pinnaclealoittelija

Osaisiko joku auttaa seuraavassa ongelmassa: yritän editoida videota läppärilläni (HP Pavilion 17 Notebook, Windows 10) käyttäen Pinnacle Studio 21 Ultimate -ohjelmaa. Kaikki sujuu hyvin kun editoin Sony-videokameran M2TS-muotoisia videoleikkeitä. Mutta kun yritän editoida iPhone 7 Plussalla ottamiani MOV-videotiedostoja, ne siirtyvät kyllä nätisti aikajanalle mutta eivät toistu Pinnacle Studion soitinikkunassa. Videoleikkeistä vilahtaa vain muutama satunnainen pysähdyskuva ja äänipätkä sieltä täältä samalla kun kursori liikkuu aikajanalla eteenpäin. Yritin parantaa asiaa laittamalla ohjauspaneelista päälle ”renderoi toistettaessa”, mutta sitä ei ollut apua.
Olisin kiitollinen, jos joku osaisi auttaa kaltaistani amatööriä asiassa.

JK

3

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsusDeluxe

Ehkä fiksuinta olisi konvertoida videot editorin parhaiten ymmärtämään muotoon ENNEN niiden viemistä projektiin.

• Pinnaclealoittelija

Kiitos vinkistä. Olen tätäkin vaihtoehtoa harkinnut, Tosin Pinnaclen tuotetietojen peusteella ei pitisi olla ongelmia näiden tuotavien tiedostomuotojen kanssa. Pinnaclen oma tuki kehoitti poistamaan kaikki temps-tiedostot, resetoimaan ohjelma, asentamaan DirectX-ohjelma ja päivittämään näytönsovitin jne. Näistä ei ollut apua.
      Löysin lopulta itse ratkaisun, kun kokeilin Pinnaclen erilaisia set up -vaihtoehtoja. Esikatselu ja editointi onnistuu minulla seuraavilla asetuksilla: PROJEKTIASETUKSET: Videostandardi: HD 1080 / 60p (sama, jota käytän Iphonen videoissa). Tunnista videotyyppi: päällä, TUONTI JA ESIKATSELU. Laatu: tasapainoinen, Optimointiasetikko maksimilla 100% (agressiivinen), Renderointi: automaattinen.
      Minulla on siis asia nyt kunnossa. Toivottavasti tästä on apua myös jollekulle toisellekin.

Terveisin Pinnaclealoittelija

• Muokkajja

Taidan pysyä Pinnacle 19 versiossa koska se toimii hienosti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe