ärsyttävä jätkä

lihanhimo

mitä teen kun jätkä syö ostamani aamupalaksi tarkoittamani kinkkusiivut yöllä kun nukun. tätä tapahtuu jatkuvasti. mulle ei jää kuin leipää. se syö ne suoraan paketista paljaaltaan ilman leipää kun se ei tykkää leivästä. oon sanonut sille jatkuvasti asiasta mutta raivostuu, kun sanon että mullekin on niitä jäätävä. ja se haukkuu mun tekemiä ruokia paskaksi ja paistaa esim lihakeittoon ostamani lihan itelleen ja syö sen ilman lisukkeita. se syö vaan lihaa ja makkaraa. oikeita ruokia ei suostu syömään. ja jos on juustoa, niin sitä se voi mättää puoli kiloa päivässä ja ihan ilman leipää. ällöttävä ruokavalio. se syö milloin huvittaa eikä suostu ruoka-aikoihin jotka laadin. mulla menee hermo sen kanssa kun huomaan tyhjän kinkkupaketin aamulla jääkaapissa.mä oon joskus yöllä menny jääkaapille ja syönyt kostoksi lihat sieltä ennenkuin se kerkee herätä. tai syöttäny ne koiralle. pakko vaan sietää sitä jätkää.

11

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimikäänpakko

      Minkä takia on pakko sietää kun kerran noin olet vihainen ?

    • Claudiaååå

      Narsku söi aina mun lasten karkit jos oli esillä. Aina piti ostaa sille ruoat ja juomat. Nirso oli. Mikätahansa ruoka ei kelvannut mitä tein.

      • Jaahas siis muiden ihmisten karkkien syöminen on siis merkki narsistisesta persoonaalisuushäiriöstä? Aika jännä miten tällä palstalla aina osoitetaan sormella muita mitä nyt mistäkin syystä


    • kemjdfkijedh

      heität heti ukkos pihalle!sanot että syökööt vaikka koiranmakkaraa!!!

      • Läski.naama

        Eiköhän se ole tuo ap joka kinkut mättää pötsiinsä. Katsoo sitten peiliin aamulla ja kiroaa mokoman ammatin. Minä ainakin kiroan joka jumalanaamu läskinaama peilikuvaani


      • lihanhimo

        tää samanen luuseri sanelee mulle sääntöjä mun omassa asunnossani. etten saisi tulla sen huoneeseen, kuulemma kyttään sitä ja jos oon keittiössä yhtä aikaa, niin kyttään sitä. mä jos valitan sen tekemistä asioista ja kiellän siltä jotakin, niin sehän uhkaa rikkoa kodin tavaroita ja on rikkonutkin arvokkaita tavaroita ja kodinkoneita. mä en saa tehä kotonani mitä haluan, mutta se jätkä saa. kiristämällä se on löytänyt keinon minut nujertaakseen. mun ei auta muuta kuin alistua sen pa...sääntöihin, ettei se hajoita koko asuntoani. mä oon käskeny sen monta kertaa lähtemään, mutta se ei lähde. en pysty aloittamaan edes uutta seurustelusuhdetta, kun se jätkä majailee mun luona. olen ajatellut, että jospa löytäisin toisen miehen, niin ehkä tää luuseri lähtis lätkimään. mut haluan sellasen miehen, joka ei määrää tekemisiäni. oon yrittäny etsiä, mutta ei oo vielä vastaan tullu.


      • Vakka.ja.kansi

        Epäilen kyllä ettei ikinä tulekkaan! Kuka sinunlaistasi kyttääjää viitsii päivänkään katsella? Ei niin hullua olekkaan. Ihme ettei se toinen onneton luuseri ole jo lähtenyt nostelemaan. Roikutte toisissanne kuin kakkakikkare koiran perskarvoissa. Hyvää jatkoa vaan ja lapsionnea.


    • Niskaperseote

      Sun asunto? Se määrää jonka nimi on ovessa, tietysti.
      Jos aikuinen mies ei osaa edes omasta ruokailusta huolehtia, ei hänestä ole muuhunkaan. Laske nyt tarkkaan plussat ja miinukset. Mihin tarvit tuollaista sekundaa?

      • HyväUkkoSulla

        Ei ole sen asunto vaan vähintään pankin jolle sikana asuntovelkaa ja pysyy vielä pitkään pankin nöyränä orjana ja odottelee pääsyä 9€ päivätöihin kun kuitenkin saa kohta monoa töistä jotka se ulosheitetty ukko hankkii tälle vosulle...


    • Miks vittu sinä tätä kyselet narsismi palstalla? Ei jokainen kusipäinen ihminen ole narsisti joten painuppa vittuun täältä. KITTTOOOOOOOOS!

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Sano hänelle että ostaa ja valmistaa itse omat ruokansa ja sinä ostat/valmistat omasi. Jääkaapin sisällön voi jakaa kahteen osaan ja paketteihin voi tarvittaessa kirjoittaa omat nimet. Kun pariskunnan ruokakulut poikkeavat huomattavasti toisistaan, on fiksua tehdä niin ettei yhteistä ruokaa osteta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4603
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2420
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1905
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1734
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1711
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      181
      1369
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1194
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      140
      945
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      935
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      931
    Aihe