ärsyttävä jätkä

lihanhimo

mitä teen kun jätkä syö ostamani aamupalaksi tarkoittamani kinkkusiivut yöllä kun nukun. tätä tapahtuu jatkuvasti. mulle ei jää kuin leipää. se syö ne suoraan paketista paljaaltaan ilman leipää kun se ei tykkää leivästä. oon sanonut sille jatkuvasti asiasta mutta raivostuu, kun sanon että mullekin on niitä jäätävä. ja se haukkuu mun tekemiä ruokia paskaksi ja paistaa esim lihakeittoon ostamani lihan itelleen ja syö sen ilman lisukkeita. se syö vaan lihaa ja makkaraa. oikeita ruokia ei suostu syömään. ja jos on juustoa, niin sitä se voi mättää puoli kiloa päivässä ja ihan ilman leipää. ällöttävä ruokavalio. se syö milloin huvittaa eikä suostu ruoka-aikoihin jotka laadin. mulla menee hermo sen kanssa kun huomaan tyhjän kinkkupaketin aamulla jääkaapissa.mä oon joskus yöllä menny jääkaapille ja syönyt kostoksi lihat sieltä ennenkuin se kerkee herätä. tai syöttäny ne koiralle. pakko vaan sietää sitä jätkää.

11

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimikäänpakko

      Minkä takia on pakko sietää kun kerran noin olet vihainen ?

    • Claudiaååå

      Narsku söi aina mun lasten karkit jos oli esillä. Aina piti ostaa sille ruoat ja juomat. Nirso oli. Mikätahansa ruoka ei kelvannut mitä tein.

      • Jaahas siis muiden ihmisten karkkien syöminen on siis merkki narsistisesta persoonaalisuushäiriöstä? Aika jännä miten tällä palstalla aina osoitetaan sormella muita mitä nyt mistäkin syystä


    • kemjdfkijedh

      heität heti ukkos pihalle!sanot että syökööt vaikka koiranmakkaraa!!!

      • Läski.naama

        Eiköhän se ole tuo ap joka kinkut mättää pötsiinsä. Katsoo sitten peiliin aamulla ja kiroaa mokoman ammatin. Minä ainakin kiroan joka jumalanaamu läskinaama peilikuvaani


      • lihanhimo

        tää samanen luuseri sanelee mulle sääntöjä mun omassa asunnossani. etten saisi tulla sen huoneeseen, kuulemma kyttään sitä ja jos oon keittiössä yhtä aikaa, niin kyttään sitä. mä jos valitan sen tekemistä asioista ja kiellän siltä jotakin, niin sehän uhkaa rikkoa kodin tavaroita ja on rikkonutkin arvokkaita tavaroita ja kodinkoneita. mä en saa tehä kotonani mitä haluan, mutta se jätkä saa. kiristämällä se on löytänyt keinon minut nujertaakseen. mun ei auta muuta kuin alistua sen pa...sääntöihin, ettei se hajoita koko asuntoani. mä oon käskeny sen monta kertaa lähtemään, mutta se ei lähde. en pysty aloittamaan edes uutta seurustelusuhdetta, kun se jätkä majailee mun luona. olen ajatellut, että jospa löytäisin toisen miehen, niin ehkä tää luuseri lähtis lätkimään. mut haluan sellasen miehen, joka ei määrää tekemisiäni. oon yrittäny etsiä, mutta ei oo vielä vastaan tullu.


      • Vakka.ja.kansi

        Epäilen kyllä ettei ikinä tulekkaan! Kuka sinunlaistasi kyttääjää viitsii päivänkään katsella? Ei niin hullua olekkaan. Ihme ettei se toinen onneton luuseri ole jo lähtenyt nostelemaan. Roikutte toisissanne kuin kakkakikkare koiran perskarvoissa. Hyvää jatkoa vaan ja lapsionnea.


    • Niskaperseote

      Sun asunto? Se määrää jonka nimi on ovessa, tietysti.
      Jos aikuinen mies ei osaa edes omasta ruokailusta huolehtia, ei hänestä ole muuhunkaan. Laske nyt tarkkaan plussat ja miinukset. Mihin tarvit tuollaista sekundaa?

      • HyväUkkoSulla

        Ei ole sen asunto vaan vähintään pankin jolle sikana asuntovelkaa ja pysyy vielä pitkään pankin nöyränä orjana ja odottelee pääsyä 9€ päivätöihin kun kuitenkin saa kohta monoa töistä jotka se ulosheitetty ukko hankkii tälle vosulle...


    • Miks vittu sinä tätä kyselet narsismi palstalla? Ei jokainen kusipäinen ihminen ole narsisti joten painuppa vittuun täältä. KITTTOOOOOOOOS!

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Sano hänelle että ostaa ja valmistaa itse omat ruokansa ja sinä ostat/valmistat omasi. Jääkaapin sisällön voi jakaa kahteen osaan ja paketteihin voi tarvittaessa kirjoittaa omat nimet. Kun pariskunnan ruokakulut poikkeavat huomattavasti toisistaan, on fiksua tehdä niin ettei yhteistä ruokaa osteta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe