Roskapönttölöytö

roskisdyykkari2

Löysin roskiksesta ps3:n. Eli kyseessä on 60gb cechc 04 pal, jossa toimii ps 2:n pelitkin. Kone on hiljainen ja kaikki toimii niin kuin pitääkin, pelitkin. Itse en tee laitteella mitään, koska minulla on jo ps3:n. mihin hintaan sen voi myydä, pelkkä konsoli ja virtajohto, en löytänyt netistä kuin sirpaleista tietoa.

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipalimitää

Huutonetistä ja torista näet mitä myymättömät koneet maksaa. Käyttöarvoahan noissa on rutkasti enemmän kuin rahallista. Ilman ohjainta ei montaa kymppiä, ehkä sen joku vaihtaa kaljalaatikkoon. Jos oikein höveli on niin neloslappariin, näkyi rismassa olevan kolkyt yks j risat euroa.

• hyvä.pelastus

Kuka lie ollut niin hullu että viskannut toimivan PS3:n roskiin? Jos on vaihtanut uudempaan konsoliin niin käytetystä PS3:sta olisi voinut saada vähän rahaakin ja jos pelaaminen ei enää huvita niin olisihan se toiminut vaikka DVD tai Blu-Ray soittimena, netin kautta vaikka Netflix toistimena.
      Rikkinäisenäkään laitteen paikka ei ole roskissa vaan elektroniikkakierrätyksessä.

• täälläkin-löytyi

Itse löysin noin kuukausi sitten ps2:n roskiksesta. Ohjaimet ja kaikki piuhat, muutama peli mukana. Sai siitä vielä muutaman kympin.

• ehdotus_teille

Viekää vaan ne kaikki Playstationit takaisin sinne roskiin, japanilaista alkuperää olevaa paskaa.

• Petri-Poika

Itselläni on sama malli, mutta ei blu-ray levyjä lue. Että ihan hyvä vehe oli "japani romuksi" ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1909
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      285
      1047
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      854
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      779
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      17
      723
    7. 70
      684
    8. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      670
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      666
    Aihe