Onko kenelläkään kokemuksia uudesta huonekalujen ja sisustustuotteiden verkkokaupasta furmus.fi? Millainen asiakaspalvelu, toimitusaika, tuotteiden laatu, hintataso (pelaako samanlaista linssiin viilaus alennuspeliä kun muut huonekaluliikkeet?)
Kokemuksia furmus.fi??
17
11107
Vastaukset
- Evelll
Tilasin fumukselta maton, jota olin käynyt katsomassa liikkeessä. Matto tuli parissa viikossa (mittatilaus). Ja oli halvin mitä löysin , furmuksella hinnassa aina kotiintoimitus kuuluu hintaan. Suosittelen!
- MariaJ
Meillä hyvät kokemukset. Toimitus oli 3 päivää tilauksen jälkeen ja tuotteet oli niin kuin pitikin. Kotiinkuljetus plussaa.
- Muikku63
Tilasin Tracy sohvan ja tuli kyllä todella nopeaa. Asiakaspalvelusta vastattiin melkeinpä heti. Suosittelen!
- Paukku
Olemme nyt tilanneet kahteen otteeseen www.furmus.fi huonekaluja (sängyn ja sohvan) ja molemmilla kerroilla olemme ilostuneet asiakaspalvelun nopeudesta ja mukavan rennosta otteesta. Toisella kertaa sohvan toimitus oli hiukan myöhässä tehtaan tuotantohäiriön vuoksi, mutta siitäkin asiakaspalvelun Antti laittoi viestiä ennen kuin odotimme sohvan saapuvan. Ennen kaikkea rehellinen ja iloinen viestintä ovat luoneet meihin vaikutuksen.
Iso peukku ja suosittelemme! - Jiipee78
Tilasimme vaimon kanssa tv tason, sivuilla luki että n.6pv toimitusaika, tulikin 2päivän päästä postilta soittoa että milloin voidaan tuoda ! Enemmän ku 6/5.
- HohHoijaakkaa
Huono. Väärä tuote ja sivuilla pääsi maksamaan tuotetta jota ei ollut edes sitten loppujen lopuksi varastossa
- saletti
En suosittele kenellekkään!
- Kaisa888
Tilattiin kiteen huonekaluja, hienosti meni ja oli varmasti paras hinta ja asiakaspalvelu oli hyvä!
- Anonyymi
Huono kokemus!
Meni 1,5 kk ennen kuin sain tilauksen sisään, kyseessä oli useampia tuotteita sisustussuunnitelman mukaisesti.
Tuoleja odotin taas sen 1,5 kk kunnes peruin tilauksen.
Maksun palautusta olen nyt odottanut 2 viikkoa.
En voi suositella! - Anonyymi
Nopea toimitus,kilpailukykyiset hinnat ja ystävällinen palvelu.Suosin jatkossakin tätä yritystä.
- Anonyymi
Hienoa yhdistää henkilökunta ja laittaa hyviä kokemuksia suomi24 sivustolle. Kai se on sitä markkinointia.
- Anonyymi
Toimitusajaksi luvattiin 1-2 viikkoa ja nyt on kulunut 3 viikkoa. Asiakaspalvelusta luvattiin selvittää toimitusaikaa lähes 2 viikkoa sitten, mutta eipä ole vielä palattu siihenkään lupaukseen. Ei näytä hyvältä tähän mennessä.
- Anonyymi
onko kokemuksia tänä vuonna?Onko luetettava kauppa?
- Anonyymi
Tilasin maton 25.2.2024.Ensin luvattiin toimitus viikolla 11 sen jälkeen viikolla 17 ja nyt yhteydenoton jälkeen viikolla 20. Nyt ei näytä hyvältä. 3,5 kuukautta toimitusaika. Kannattaako kauppa purkaa. Ihmetyttää tuo toimitusaika.
- Anonyymi
Tilasin huhtikuussa kolme tuotetta. Yhdestä ilmoitettiin ettei olekaan saatavilla, ja rahat palautettiin. Muut tuotteet toimitettiin tuplana, ja toinen (toiset, oikeastaan) väärässä värissä. Palautin väärin toimitetut tuotteet, ja oikean värinen puuttuva tuote on edelleen toimittamatta 5 viikkoa sen jälkeen, kun ilmoittivat tilanneensa sen tehtaalta pikana.
Asiakaspalvelu toimi alkuun hyvin, mutta viimeisimpään tiedusteluun en ole saanut viikkoon vastausta. - Anonyymi
Kerrottu toimitusaika ei pitänyt paikkaansa. Tilasin tuotteen Black Weekin aikana, jolloin sivuilla luki toimituksen olevan 2-7 päivää. Kyselin viikon päästä perään ja sain tiedon, että tuote ei ole vielä saapunutkaan heille. Missään ei lukenut, ettei tuotetta ollut jo heillä varastossa kun tein ostopäätöksen. Kyse pienestä sisustustuotteesta, ei huonekalusta. Nyt tilauksesta on jo kaksi viikkoa, eikä tuotetta vieläkään ole minulla. Tuli huonosti informoitu olo. En olisi tilannut ko. kaupasta jos olisin tiennyt, ettei tuotetta ole heillä varastossa.
- Anonyymi
Samaa ongelmaa kuin muilla. Tuotteen (jota tiedän olevan hyvin saatavilla), jonka toimitusajaksi luvattu 1-5 päivää, toimituksesta ei ole yli kuukauden jälkeen kuulunut mitään. Pari kertaa olen kysellyt peräänkin. Ensimmäiseen tiedusteluun vielä vastattiin ja kerrottiin koska tuote olisi tulossa. No se ei pitänyt paikkaansa. Toisen kerran kun kyselin, kun ei ole tuotetta näkynyt, ei ole vastannut enää mitään.
Olen miettinyt kahta vaihtoehtoa, että mistä tämä johtuu.
1. Firma on talousvaikeuksissa, eikä saa tilauksia tehtyä eteenpäin. Omassa varastossa näillä ei tavaraa ole ja täytyy toimittajalle tuotteet maksaa.
Laskulla en pystynyt ainakaan itse ostamaan (ajattelin olevan turvallisempi vaihtoehto) ja tilaus piti maksaa heti.
2. Tätä puljua pyöritetään ihan vasemmalla kädellä muiden töiden ohella, eikä paljoa nappaa kauan asiakkailla menee tuotteen saamiseen.
Jos tilausta ei ala kuulua, niin homma etenee nyt aluksi kuluttasuojaan ja sitten katsotaan jatkoa. Täältä en enää uskalla tilata mitään.
Jos firmalla olisikin asiat suht kunnossa, niin ainakaan tuo homma ei joka tapauksessa toimi.
Toivottavasti tästä oli apua jollekin, joka miettii täältä tilaamista. Ainakin suosittelen koittamaan tuotteen tilaamista laskulla, jos se toimisi. Voihan asiat mennä näiltä tilatessa hyvinkin, mutta monella ei ole niin hyvin mennyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997