Osaisikohan täällä joku neuvoa mistä kannattaisi ensin lähteä katsomaan missä vika..?
Eli monitoimiohjauspyörä ei pelitä. Tai siis pelittää, vakkarin saa päälle kyllä, mutta lisää vauhtia - -napista ja -nappia painaessa menee pois päältä ja näytössä lukee "Service". Napit tuntuu löysiltä, R ja 0 ei edes toimi, kiikkuu vaan edestakaisin. Tätä ei varmaan kannata itse lähteä korjailemaan, vaan viedä huoltoon?
Myös penkinlämmittimet kummallakaan puolella ei ilmeisesti toimi. Laitoin kuskin paikalla penkinlämmittimen kovemmilla pakkasilla päälle, näytössä luki kyllä että penkinlämmitin aktivoitui mutta ei tullut lämpöä. Ilmeisesti oli itsekseen vaan mennyt pois päältä sitten, kun ei pois laitettaessa ilmoittanut enää mitään. Tai en tiedä ilmoittaakokaan. Mietin jo sulakkeen vaihtoa ensin, mutta ilmoittaisiko auto silloin että lämmitin on päällä jos sulake on mennyt?
Penkinlämmitin ja vakkari hajalla -04 Grand Scenic
TuoreRelluilija
1
359
Vastaukset
Osta multa varaosiksi scenik. Öljytikku katkennut joka tukkinut jotain... Muuten terve ja ryhdissään. Niin ja ulkolämpömittari... Mutta siitä siisti. On nettiautossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613208
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161142- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89678- 48625