HUOMIO:
SUOMEA PUHUVAT HENKILÖT!
Olemme nuori ja dynaaminen yritys jatkuvasti etsimässä uusia freelancer työtekijöitä.
Kyseessä on Chat operaattori työ.
SINÄ OLET:
Yli 18 vuotias
Avomielinen
Luotettava
Joustava
ME TARJOAMME:
Hauskan työympäristön
Hyvän palkan
Luotettavat maksut
Koulutuksen
Mahtavan työilmapiirin
Kysy lisää:
[email protected]
Työtä tarjolla
hanna.operating4u
5
2371
Vastaukset
Sivut ovat suomenkieliset, vastaamme viesteihin ja maksamme per lähetettyä viesti. Työporukka on nuori ja dynaaminen, mukava ja ennen kaikkea toivomme kaikki uudet työntekijämme tervetulleiksi. Firmana toimii Operaiting4u
- Puuppi
Aina näitä seksi chatti hommia tyrkytetään. ..
- drth
Paljonko maksetaan per viesti?
- MichaelO4U
Kaksi eri palkkamallia. Kuukausittain tai viikoittain maksu
laita hakemus chatsuomi.fi osoitteessa
- Polly
Kiinnostaisi. Ovat ennestään tuttuja hommia. Haluaisin kuitenkin kuulla ensin paljonko palkka on...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243809Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342411- 612369
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512158- 1402094
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281671- 331669
- 1291460