Ystävyys on kuin pikkuinen ukko jolla on taskussa avain ja lukko, sillä se sitoo ystävät yhteen niinkuin maamies pellolla lyhteen. Ystävyys ja Rakkaus kaksi eri asiaa.Vai onko? Tietenkin ystäväkin on rakas, mutta RAKAS on tosi rakkaampi?????
ystävyys
5
726
Vastaukset
- as-keetti
ystävyys kestää miltei poikkeuksetta läpi elämän,
mutta rakkaus... joskus.
Elikkä yleensä jos ystävyys muuttuu rakkaudeksi,
niin se mennee ylleesnä pilalle.
Paitti joskus. - ystävän menettänyt
Rakastettu on tietenkin myös ystävä. Joitakin ystäviä voi sanoa rakkaiksi ystäviksi. Jos ystävään omat tunteet syvenevät, mutta ei sen toisen taholta (en sentään sano rakkaudeksi), ja jos vielä mukaan tulee seksuaalisuutta niin se ystävyys on tuhoon tuomittu. Mulle kävi näin, ystävyyden lopetti se toinen, syy minussa. Jäi vain surullinen olo kun luotettavan ystävän menetin. Onneksi aika on armollinen.
Ystävä - mikä se sellainen on? Ja missä?
- vaikka olisit siipirikko
Ystävään voi aina luottaa. Ystävä ei juorua vaikka joskus olisi sanaharkkaakin. Ystävä kuuntelee ja auttaa. No, kyllä jokainen tietää, millainen on AITO ystävä.
- Anonyymi
vaikka olisit siipirikko kirjoitti:
Ystävään voi aina luottaa. Ystävä ei juorua vaikka joskus olisi sanaharkkaakin. Ystävä kuuntelee ja auttaa. No, kyllä jokainen tietää, millainen on AITO ystävä.
Ystävyyteen tullut ryppy
Ei palaa entiseen
Suhteessa täytyy voida puhua vapaasti tunteistaan
Ongelmistaan
Selvitystä perään
Ehkä ei selviä koskaan
Se ryppy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990