Nyt otti ohraleipä. Olen valokuvauksesta kiinnostunut. Yksi ennakkotehtävistä liittyy valokuvaukseen ja se on ihan jees. Sitten tuli tieto, että varsinaiseen pääsykokeeseen tulee ottaa mukaan vesivärit, erilaisia lyijykyniä, lehtiöitä, liimaa, teippiä yms. En ole mikään piirtäjä tai askartelija. Piirustustaito on ihan tikku-ukkotasoa. Lopahtaako mun haaveet valokuvausalasta nyt tähän, että jos en osaa piirtää tai maalata? En tosiaan osaa. Inhosin kuvista jo koulussa. Apua, oonko ihan väärälle alalle menossa? En tienny, että valokuvaajan tulee osata piirtää tai maalata. Oon aina haaveillu tosta valokuvauksesta ja sitä harrastanu pienestä pitäen. Nolaanko itteni nyt täysin siellä, jos pääsykokeisiin kuitenkin menen enkä osaa tikku-ukkoa kummempaa tehdä?
Pekka Halosen Akatemian pääsykokeista tietäviä?
AuttakaaMuaPliis
1
1068
Vastaukset
- Beenthere
Moi! Itse olen kyseisen koulun käynyt ja jopa sattunut pari vuotta sitten toimimaan näissä kyseisissä pääsykokeissa valvojana. Ei tarvitse ollenkaan huolestua, valokuvauksen kokeessa teknisellä maalaustaidolla ei ole niin väliä, ideointikyvyllä on. Eli jos tehtävänä on esim keksiä juliste jollekin tapahtumalle, maalaa ymmärrettävästi esiin joku kekseliäs idea, varjostukset sun muut maalaustekniset kannattaa jättää murehtimatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992