YIT:n harjoittelu, älkää menkö!

Kvgjbckhff

YIT:n raksa harjoittelujakso Riihimäellä oli painajainen. YIT:n raksalla ei päässyt tekemään rakentamishommia sekuntiakaan. Orjaraataminen oli pelkkää siivoamista, siivoamista, raskasta tavaroiden kantamista, typerää juoksupoikana ravaamista...mainitsinko jo Siivoamisen? Ja jatkuen, miten Rakennusyhtiö YIT suhtautuu työpaikka kiusaamiseen ja häirintään? Loistavasti! Kuuntelin vit**ilua klo 7 lähtien, jatkuen klo 15.30 asti. Tein siis ilmaiseksi(!) töitä YIT:lle ja tälläinen oli "Kiitos". Sanomattakin selvää, lähdin pois ennen jakson virallista päättymistä. Kiertäkää rakennusalan opiskelijat tämä yhtiö kaukaa.

4

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikävikajamissä

      Hyvä kun kirjoitit johonkin tuosta v..sta. Tunnen vihaa ja häpeää juuri niitä työntekijöitä kohtaan, jotka pitävät oikeutenaan kohdella törkeän asiattomasti useinkin nuoria miehiä, jotka ovat astumassa, ei heidän paikalleen luoja paratkoon vaan, uusina työntekijöinä työelämän kuvioihin mukaan. Minkälainen firma on sellainen, jonka johto ei välitä, mitä työntekijät työaikana puuhaavat?!?! Minkälainen on ilmapiiri työpaikalla, kun asiaton kommentointi on mahdollista. Olen itse jo vanhempi, paljon vanhempi sinua, mutta koin samanlaista sisäpiirimäistä pottuilua, ja jouduin myös keskeyttämään. Esimieheni kanssa juttelin huonosta kohtelusta pariin kertaan, mutta se ei auttanut. Sitten vain en enää jaksanut niellä kaikkea paskaa. Keskeytin itse vain hiukan ennen kuin näytöt olisivat alkaneet. Ohjeistus työssäoppimiseen on selkeä. Sen pitää sisältää ammatin perusteissa mainittuja tehtäviä. Toki satunnaisesti voi tehdä myös muita töitä, niinkuin työpaikoilla yleensäkin eteen tulee. Puhu asiasta koulun vastuuhenkilöiden kanssa. Noin ei voi missään nimessä toimia.

    • Djhfjkkkö

      Samanlaisia kokemuksia YIT:stä, eli älkää hyvät ihmiset = rakennus alan opiskelijat, menkö tuohon keskitysleiri firmaan "työharjoitteluun". Miten sinne edes laitetaan opiskelijoita harjoitteluun? Kammottava pulju.
      Kaikki aina haukkuu YIT:tä pas*ka paikaksi. Eikä mikään ihme.
      Työpaikkakiusaamisen luvattu paikka= Rakennusyhtiö YIT.

    • Kyllästyttää

      Vähän on lapsellisen oloinen avaus tämäkin.

      Eiköhän se ole ihan mesta- eikä firmakohtaista, millainen mikäkin työmaa on.

      Paskoja mestoja on varmasti kaikilla firmoilla.

      Kertoisit mieluummin mikä mesta (ja kuka oli vastaava mese) kuin että jauhaisit paskaa YIT:n tapaisesta miljardifirmasta, jolla on satoja työkohteita. Joukossa hyviä ja huonoja.

      On aivovammaisuuden merkki, jos ei osaa tämmöisessä asiassa tehdä eroa lafkan ja mestan välillä.

    • Anonyymi

      minulla tuli kakat housuun ekana päivänä työharjoituksissa eikä tarvinnut sitten enää mennä. en saanut kyllä palkkaakaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe