Turengin Bambu lyö mäkkärinkin laudalta

kaupallakäynyt

9

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 356

      No ei muuten lyö.
      Se nähdään. Saa ottaa ylös.
      Putiikki ei kauaa kylillä ole.

    • eihyvä

      Hyvää ruokaa ja isot annokset, mutta ISO miinus paikalle siitä, että avajaisviikonloppuna laput pistettiin luukulle esim. sunnuntaina jo puoli tuntia ennen sulkemista, vaikka meni jo niinkin aikasin kuin kuudelta kiinni. Avajaisviikonloppuna se suurin tili tehdään ja sillon pitää takoo ja antaa ihmisille hyvä kuva paikasta, jotta uutena paikkana vakuuttaa asiakkaat. Moni käännytettiin pois reilusti ennen sulkemisaikaa, josta ei jää hyvä maku suuhun. Luulis yrittäjienkin tajunneen tilanteen ja jatkaneen koko viikonlopun aukioloja niin kauan kun asiakkaita on, naurettavaa sulkea kuudelta sunnuntaina vaan siks, että on sovittu suljettavan kuudelta ja asiakkaita iso jono oven takana.

      • Kuutaimaa

        Päätimme mennä lasten kanssa avajaisviikonlopun sunnuntaina hakemaan Bambusta annokset ja kun pääsimme luukulle n. klo. 17.40, meille sanottiin, että ruokaa ei enää saa tilattua. Mielipahan määrä oli suuri, että taitaa jäädä jatkossakin thaimaalaiset ruoat syömättä!


      • sulkemisaika

        Ihme valitusta jos ilmoitettu sulkemisajaksi 18. Se on niin . matti myöhäisille on aina joka paikassa tarjolla samaa.


      • Olkoon

        jos ennen 18:00 jos kerkiit luukulle ruokaa on tultava. Jos ei tule kannattaa pulju kiertää kaukaa. Huonoa palvelua ei pidä sietää.


    • Ferrarityyppi

      Nohyi mikä rupumesta

    • paskoo

      Tykästyneet????? Siis ketkä? Kaikenlaista paskoo sitä onkin.

    • Turenginmolopäät

      Ihan loistopaikkahan se on. Pitäytykää te juntit vaan foratin paskakebsussa :)

    • Kuipako

      Jos esim. taksiautoilijalla on esim 15000e verovelkaa onko se paljon vai vähän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe