Moskeija Muurameen

Minareettiin

Kuulin eilen Jyväskylässä käydessäni, että Muurameen, entisen Muurmannin tiloihin on tulossa moskeija. Jyväskylästä ei löydy kuulemma sopivaa tilaa. No, tuohan se vähän toisenlaista vipinää Muuramen katukuvaan.

13

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On_mallillaan

      Tämä pitää kuulemma paikkansa. Muslimit tulevat Muurameen heti kun Berneri saa tiet Muuramen keskustassa ajettavaan kuntoo. Ovat nytkin loistokunnossa, mutta autoilijoiden maksamaa pottia on vielä rutkasti jäljellä, joten väylät vaan paranee entisestään. Kelpaa sitten uuden kulttuurin tulla meille, vaikka pysyvästi.
      Taitaa sillä loikkaribernerillä olla hirmuinen katkeruus suomalaisia autoilijoita kohtaan, ihan kuin kostaisi nyt meille tieverkon alasajon muodossa. Olisitte vaan, rahvas roskajoukko, antaneet myydä maantiet veroparatiisiin! Olisitte sitten saaneet ajaa kunnon teillä!

    • Manniinmanniin

      Taisi olla ihan keksitty uutinen koko moskeija juttu. Onneksi ravintolatoiminta jatkuu.

    • gööring

      Jos tänne tulee moskeija niin muutan heti pois tältä paikkakunnalta periaatteen vuoksi en muista syistä,jos moskeija niin vieressä on siellä käyville pitseria jaksavat messuta.Taitaa kumminkin olla huhu puhetta kaikkea sitä kuulee ja saa lukea.Vieläkö muuten on mesimättään tiellä kertsi kerttulan kämppä myynnissä?????

    • 3333333333333333

      Helsinkiin meinasit? Sehän se.... sinne aina vaan.

    • Tietoaon

      Muurmannin ei ole tulossa mitään moskeijaa joten paska puhetta,on tulossa muurmannin tiloille jatkaja ihan juuri pika puolin.
      Ei täällä kaivata mitään moskeijoita,ährämien pizzan vääntäjiä joka kadun kulmassa täällä.Johon ei tavallinen ja fiksu edes mene.

      • Tietoaon

        Itse en noissa paikoissa ole käynyt enkä muissakaan räkälöissä,mut kun lukee Jyväskylän lehdessä että on jatkaja tulossa.
        Joten itse olet juuri sellanen kun mainitsitkin joten JUNTTI oott


      • kmppo

    • Anconasta ei saa kuittia jossa olisi kuitin numero

      ilmoitin verovilppiepäilystä veroviranomaiselle

    • Anonyymi

      Olisihan se tyhjä moskeija melkoinen turistinähtävyys Muuramelle, jossa ei taida asua yhtään muslimia.

      :)

      Jos vielä löytyisi Alvar Aallon käyttämättömät piirustukset, jotka voisi tähän moskeijakäyttöön hyvin soveltaa, niin kulttuuritekohan se olisi.

    • Anonyymi

      Ajaako myös tornitalon Unto innokkaasti hanketta. Unko Unto edes elossa. onko Unto Heinosen oikea nimi Anwar Saleh?

    • Anonyymi

      Onko tuo Muurame-Isolahti tien oikealla puolella oleva keltainen puutalo moskeija? Ainakin suuri joukko itämaan tietäjiä, miehiä ei naisia, parveilee välillä taloon/talosta. Ikkunatkin peitetty sisältä.

      • Anonyymi

        Syntyykö parveilusta jälkeläisiä.


    • Anonyymi

      Odottakaa vaan, kun sinne muurataan niitä Minareetti-torneja, mistä alkaa kaikumaan niitä rukousulinoita kolme neljä kertaa päivässä isoista kauittimista. Saa vonguttaa niitä, kun on uskonnon vapaus. Thaimaassahan paikallinen väki vihaa niitä ulinatorneja, joita sinnekin on kyhätty.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe