Oon 15v tyttö ja mä ihastuin joku puol vuotta sitten mun koululaiseen saman ikäseen poikaan, no meille sitten alko tulla juttua ja oltii koko ajan toistemme kaa ja kaikki oli ihanaa kunnes se poika jätti mut. sit meni hetki mulla tuli uus jätkä olikin ihan kusipää ja se tajus ettei voi menettää mua, no sekunnoli mut jo kerran jättäny ja olin päässy yli niin oli vaikee olla sen kaa. se itki joka ilta ittensä uneen koska en enää pystyny rakastaan sitä tai rakastin mut oli epävarma olo. nyt sen jälkee oon yrittöny kokeilla olla sen kaa enemmän ku kaveri mut se on aina päättynyt siihen että molemmat itkee niin ettei saa henkee. mitä teen? ja onko mussa jotain vikaa? mul on ollu jonki verra suhteita ja kaikki on päättyny huonosti, voiks tää johtua jotenki siitä?
epävarma rakkaudesta
vammanen.444
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429