Hei!
Olen hiljakkoin muuttanut Hämeenlinnaan ja tarvitsen hoitoa mm. Diabetekseen sekä muihin kroonisiin pikku vaivoihin.
Kyselisinkin kokemuksia ja suosituksia, pitäytyäkkö kunnallisen puolen terveyspalveluissa vaiko kärsiä lisäkustannuksia ja käydä yksityisellä?
Mikä on mielestäsi paras vaihtoehto ja jos yksityinen niin mikä?
Kokemuksia myös Viipurintien terveysasema 2. toiminnasta?
HML Viipurintien terveysasema! Kokemuksia?
9
2524
Vastaukset
- viipurintie
Viipurintien terveysasemalta olen saanut asiallista palvelua. Voin suositella.
- sokerittomat
Voihan Viipurintietä suositella , tänään olivat 30 min, myöhässä jonka kyllä kuuluttivat, mutta ei sekään lyhentänyt jonoa.
- milloinmissäkin
Jos olet pihi niin kokeile ensin Viipurintietä. Minulla ei viimeksi mennyt kuin 3 kk hoitoonpääsyssä. Aikaani aina siirrettiin koska se ei ollut kiireellinen. Lääkäri oli kiutenkin pätevä kun hänen luokseen vihdoin ja viimein pääsin. Lääkäreissäkin on eroja. Se on tuurista kiinni kenen hoitoon ohjataan.
Olen käyttänyt itsekkin yksityispuolta mm. Linnan klinikkaa johon olen ollut tyytyväinen. Yksityispuolella voit valita itse lääkärin. - sokerittomat
Hoitaavat itseään kuulemma jättämällä sokerit =tärkkelykset syömättä. kuten alkoholistin on jätettävä alkon pois alkaa paraneminen , yksinkertaista.
- NäinKuulin
Eikös niitä sokerimittausliuskoja alettu pihtaan, että rahat riittäis paremmiin Kantolan ja Kirstulan maaplänttien ostoon ja ylläpitoon?
- onmeitämoneenjunaan
Hei haloo. Onko tämä foorumi oikea paikka kysellä kokemuksia terveysasemasta.
- khhkhkhk
Suomi24 on täynnä sairaita ihmisiä jotka ovat terveyskeskusten ja päivystyksien vakikauraa.
- Aapot
Mikäli tykkää lääkäreistä jotka eivät ymmärrä potilasta ja muutenkin ynseästä palvelusta, niin sinne vaan, kyllä antti sinusta terveen leipoo. Linnan klinikkaa muuten suosittelen jos varanto antaa myöden
- mummo64
Oman kokemukseni mukaan Viipurintien terveysasemalla hoituu hyvin diabetes seuranta ja muut pienemmät krempat sekä hammashoito. Suosittelen lämpimästi tutustumaan minun terveyteni.fi palveluun.Moneen asiaan saa vastaukset ilman lääkärissä käyntiäkin.
Jos on oletettavasti vakavammasta ja kiireisestä kyse suosittelen Terveystaloa. Sieltä kokemukseni mukaan lähetetään tarvittaessa ainakin itse maksavat Keskussairaalaan lisätutkimuksiin eli ei sekään ihan poskettoman kalliksi tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802187
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871570Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141274Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita431112Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2131074- 45987
- 97905
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805