Hei!
Olen hiljakkoin muuttanut Hämeenlinnaan ja tarvitsen hoitoa mm. Diabetekseen sekä muihin kroonisiin pikku vaivoihin.
Kyselisinkin kokemuksia ja suosituksia, pitäytyäkkö kunnallisen puolen terveyspalveluissa vaiko kärsiä lisäkustannuksia ja käydä yksityisellä?
Mikä on mielestäsi paras vaihtoehto ja jos yksityinen niin mikä?
Kokemuksia myös Viipurintien terveysasema 2. toiminnasta?
HML Viipurintien terveysasema! Kokemuksia?
20
2719
Vastaukset
- viipurintie
Viipurintien terveysasemalta olen saanut asiallista palvelua. Voin suositella.
- sokerittomat
Voihan Viipurintietä suositella , tänään olivat 30 min, myöhässä jonka kyllä kuuluttivat, mutta ei sekään lyhentänyt jonoa.
- milloinmissäkin
Jos olet pihi niin kokeile ensin Viipurintietä. Minulla ei viimeksi mennyt kuin 3 kk hoitoonpääsyssä. Aikaani aina siirrettiin koska se ei ollut kiireellinen. Lääkäri oli kiutenkin pätevä kun hänen luokseen vihdoin ja viimein pääsin. Lääkäreissäkin on eroja. Se on tuurista kiinni kenen hoitoon ohjataan.
Olen käyttänyt itsekkin yksityispuolta mm. Linnan klinikkaa johon olen ollut tyytyväinen. Yksityispuolella voit valita itse lääkärin. - sokerittomat
Hoitaavat itseään kuulemma jättämällä sokerit =tärkkelykset syömättä. kuten alkoholistin on jätettävä alkon pois alkaa paraneminen , yksinkertaista.
- NäinKuulin
Eikös niitä sokerimittausliuskoja alettu pihtaan, että rahat riittäis paremmiin Kantolan ja Kirstulan maaplänttien ostoon ja ylläpitoon?
- onmeitämoneenjunaan
Hei haloo. Onko tämä foorumi oikea paikka kysellä kokemuksia terveysasemasta.
- khhkhkhk
Suomi24 on täynnä sairaita ihmisiä jotka ovat terveyskeskusten ja päivystyksien vakikauraa.
- Aapot
Mikäli tykkää lääkäreistä jotka eivät ymmärrä potilasta ja muutenkin ynseästä palvelusta, niin sinne vaan, kyllä antti sinusta terveen leipoo. Linnan klinikkaa muuten suosittelen jos varanto antaa myöden
- mummo64
Oman kokemukseni mukaan Viipurintien terveysasemalla hoituu hyvin diabetes seuranta ja muut pienemmät krempat sekä hammashoito. Suosittelen lämpimästi tutustumaan minun terveyteni.fi palveluun.Moneen asiaan saa vastaukset ilman lääkärissä käyntiäkin.
Jos on oletettavasti vakavammasta ja kiireisestä kyse suosittelen Terveystaloa. Sieltä kokemukseni mukaan lähetetään tarvittaessa ainakin itse maksavat Keskussairaalaan lisätutkimuksiin eli ei sekään ihan poskettoman kalliksi tule. - Anonyymi
Hoitovirhe. Pyysin labraan lähetteen, sain , menin, Mutta suureksi murheeksi, se oli vajanainen lähete. Olisi pitänyt kyvyttäömältä ihmiseltä tehdä jatkoseulonta. Ei tehty kun ei oltu pyydetty. Veri on mikänäky. Lääkäri ja hoitajat ,juoksuttaisivat, omien virheiden vuoksi, ja kuka maksaa.potilas. Ensimmäinen päivän matka 50 euroa. Toinen päivä 50 euro kolmas lääkärikäynti, ja mahdollinen apteekki 50 euroa. Onko järkeä. Hoitajilla on aikaa lässyttää puhelimessa monta kertaa. Lääkärille eiitse pääse, vaan juoksevat kysymässä. Joo kyllä on huonoa hoitoa tämä netti puhelin hoito. Lääkärillä niin hienot puhelimet, ettei potilaaseen saa yhteyttä. Ketä varten nämä lääkärit on ,ei ainakaan minä saanut apua vaivaani,joka on kuumeeksi jo äitynyt. Näin minä saamatta jäi hoito Hämeenlinna Viipurintien terveysasemalta
- Anonyymi
Kirjoituksestasi huomaa kyllä selvästi että olet sinä jotain lääkitystä sentään saanut on eri asia kuinka kohdallaan se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksestasi huomaa kyllä selvästi että olet sinä jotain lääkitystä sentään saanut on eri asia kuinka kohdallaan se on.
ole venkula hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ole venkula hiljaa.
Mistä tiesit että olen istunut?
- Anonyymi
Tähänasti työterveydessä ja pidin itseäni terveenä,eläkkeelllee päästyäni menin viipurintien terveysasemalle.Vaalea sairaanhoitaja neuvonnassa haukkui sanoi en ole ikinä nähnyt noin huonokuntoista ihmistä.Joten ei jatkoon.
- Anonyymi
No siinäs näät mitä työnteko tekee ihmiselle. Et edes tajua omaa tilaasi. Nykyään ei tarvitse töissä käydä ja kuluttaa itseään loppuun. Vain tyhmät tekee niin yksi elämä kuitenkin vaan tarjolla eipä kannattaisi.
- Anonyymi
Olet maksanut paljon veroja siitä hyvästä että saat kuunnella kyseistä arvostelua? Mitkä on tunnelmat voisitko kuvailla?
- Anonyymi
Hyvät.
- Anonyymi
Veikkaan ettei aloittaja ole enää elossa.
- Anonyymi
Veikkaan että on. Hän on selvästi ollut huolissaan terveydestään joka johtaa usein lääkärin madonlukujen jälkeen ryhdistäytymään sulattamaan läskejä ja kuntoilemaan hetkeksi. Motivaatio ei kauaa kestä mutta ketjun aloituksesta on 7 vuotta. Veikkaan hänen olevan yhtä paskassa kunnossa kuin tuolloin mutta siis yhä hengissä koska paransi elintapansa sentään hetkeksi. Läski vie hautaan kuitenkin varmaan pian jos insuliinia ei enää erity kunnolla.
- Anonyymi
Näköjään paljon riippuu siitä kuka Lääkäri/sairaanhoitaja ottaa vastaan ,tai ei oteta vastaan ollenkaan.Ainakin tiimi 3 sella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796