HML Viipurintien terveysasema! Kokemuksia?

Wilippus

Hei!
Olen hiljakkoin muuttanut Hämeenlinnaan ja tarvitsen hoitoa mm. Diabetekseen sekä muihin kroonisiin pikku vaivoihin.

Kyselisinkin kokemuksia ja suosituksia, pitäytyäkkö kunnallisen puolen terveyspalveluissa vaiko kärsiä lisäkustannuksia ja käydä yksityisellä?

Mikä on mielestäsi paras vaihtoehto ja jos yksityinen niin mikä?
Kokemuksia myös Viipurintien terveysasema 2. toiminnasta?

20

2719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viipurintie

Viipurintien terveysasemalta olen saanut asiallista palvelua. Voin suositella.

• sokerittomat

Voihan Viipurintietä suositella , tänään olivat 30 min, myöhässä jonka kyllä kuuluttivat, mutta ei sekään lyhentänyt jonoa.

• milloinmissäkin

Jos olet pihi niin kokeile ensin Viipurintietä. Minulla ei viimeksi mennyt kuin 3 kk hoitoonpääsyssä. Aikaani aina siirrettiin koska se ei ollut kiireellinen. Lääkäri oli kiutenkin pätevä kun hänen luokseen vihdoin ja viimein pääsin. Lääkäreissäkin on eroja. Se on tuurista kiinni kenen hoitoon ohjataan.
      Olen käyttänyt itsekkin yksityispuolta mm. Linnan klinikkaa johon olen ollut tyytyväinen. Yksityispuolella voit valita itse lääkärin.

• sokerittomat

Hoitaavat itseään kuulemma jättämällä sokerit =tärkkelykset syömättä. kuten alkoholistin on jätettävä alkon pois alkaa paraneminen , yksinkertaista.

• NäinKuulin

Eikös niitä sokerimittausliuskoja alettu pihtaan, että rahat riittäis paremmiin Kantolan ja Kirstulan maaplänttien ostoon ja ylläpitoon?

• onmeitämoneenjunaan

Hei haloo. Onko tämä foorumi oikea paikka kysellä kokemuksia terveysasemasta.

• khhkhkhk

Suomi24 on täynnä sairaita ihmisiä jotka ovat terveyskeskusten ja päivystyksien vakikauraa.

• Aapot

Mikäli tykkää lääkäreistä jotka eivät ymmärrä potilasta ja muutenkin ynseästä palvelusta, niin sinne vaan, kyllä antti sinusta terveen leipoo. Linnan klinikkaa muuten suosittelen jos varanto antaa myöden

• mummo64

Oman kokemukseni mukaan Viipurintien terveysasemalla hoituu hyvin diabetes seuranta ja muut pienemmät krempat sekä hammashoito. Suosittelen lämpimästi tutustumaan minun terveyteni.fi palveluun.Moneen asiaan saa vastaukset ilman lääkärissä käyntiäkin.
      Jos on oletettavasti vakavammasta ja kiireisestä kyse suosittelen Terveystaloa. Sieltä kokemukseni mukaan lähetetään tarvittaessa ainakin itse maksavat Keskussairaalaan lisätutkimuksiin eli ei sekään ihan poskettoman kalliksi tule.

• Anonyymi

Hoitovirhe. Pyysin labraan lähetteen, sain , menin, Mutta suureksi murheeksi, se oli vajanainen lähete. Olisi pitänyt kyvyttäömältä ihmiseltä tehdä jatkoseulonta. Ei tehty kun ei oltu pyydetty. Veri on mikänäky. Lääkäri ja hoitajat ,juoksuttaisivat, omien virheiden vuoksi, ja kuka maksaa.potilas. Ensimmäinen päivän matka 50 euroa. Toinen päivä 50 euro kolmas lääkärikäynti, ja mahdollinen apteekki 50 euroa. Onko järkeä. Hoitajilla on aikaa lässyttää puhelimessa monta kertaa. Lääkärille eiitse pääse, vaan juoksevat kysymässä. Joo kyllä on huonoa hoitoa tämä netti puhelin hoito. Lääkärillä niin hienot puhelimet, ettei potilaaseen saa yhteyttä. Ketä varten nämä lääkärit on ,ei ainakaan minä saanut apua vaivaani,joka on kuumeeksi jo äitynyt. Näin minä saamatta jäi hoito Hämeenlinna Viipurintien terveysasemalta

• Anonyymi

Kirjoituksestasi huomaa kyllä selvästi että olet sinä jotain lääkitystä sentään saanut on eri asia kuinka kohdallaan se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksestasi huomaa kyllä selvästi että olet sinä jotain lääkitystä sentään saanut on eri asia kuinka kohdallaan se on.

ole venkula hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ole venkula hiljaa.

Mistä tiesit että olen istunut?

• Anonyymi

Tähänasti työterveydessä ja pidin itseäni terveenä,eläkkeelllee päästyäni menin viipurintien terveysasemalle.Vaalea sairaanhoitaja neuvonnassa haukkui sanoi en ole ikinä nähnyt noin huonokuntoista ihmistä.Joten ei jatkoon.

• Anonyymi

No siinäs näät mitä työnteko tekee ihmiselle. Et edes tajua omaa tilaasi. Nykyään ei tarvitse töissä käydä ja kuluttaa itseään loppuun. Vain tyhmät tekee niin yksi elämä kuitenkin vaan tarjolla eipä kannattaisi.

• Anonyymi

Olet maksanut paljon veroja siitä hyvästä että saat kuunnella kyseistä arvostelua? Mitkä on tunnelmat voisitko kuvailla?

• Anonyymi

Hyvät.

• Anonyymi

Veikkaan ettei aloittaja ole enää elossa.

• Anonyymi

Veikkaan että on. Hän on selvästi ollut huolissaan terveydestään joka johtaa usein lääkärin madonlukujen jälkeen ryhdistäytymään sulattamaan läskejä ja kuntoilemaan hetkeksi. Motivaatio ei kauaa kestä mutta ketjun aloituksesta on 7 vuotta. Veikkaan hänen olevan yhtä paskassa kunnossa kuin tuolloin mutta siis yhä hengissä koska paransi elintapansa sentään hetkeksi. Läski vie hautaan kuitenkin varmaan pian jos insuliinia ei enää erity kunnolla.

• Anonyymi

Näköjään paljon riippuu siitä kuka Lääkäri/sairaanhoitaja ottaa vastaan ,tai ei oteta vastaan ollenkaan.Ainakin tiimi 3 sella.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6845
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2333
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1887
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      87
      1281
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1085
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      91
      981
    7. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      33
      863
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      159
      796
    Aihe