Uskomaton

Omassa taloyhtiössäni isännöitsijä on aivan uskomaton. Hän esim unohti vakuuttaa ulkovaraston, joka sitten paloikin melkein maan tasalle. Kysyin tänään, että miten pääsisin toisen rapun ulkovarastoon jossa sijaitsevat lumityövälineet. Varastoon minulla piti olla oikea avain, mutta kysyessäni tätä isännöitsijältä hän sanoi ainoastaan
"En mä kaikista avaimista voi tietää, et koita nyt selvitä".Muutenkin aina töykeää käytöstä eikä tunnu tekevän työajalla yhtään mitään taloyhtiön hyväksi. Selkeää talonmiestä kun ei ole niin kyllä isännöitsijän pitäisi johonkin pystyä eikä vaan levitellä aina käsiään.

4

1765

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isännöitsijänäsi

Juselius?

• uskomaton isännöitsijä

ostin asunnon viime vuoden loppupuolella. Tammikuussa piti alkaa vessaremontti, taloyhtiön laskuun. Piti vaihtaa muovimatto lattiaan ja kuivattaa lattia. Päätin kuitenkin laitattaa samantien laatat. Tämä oli isännöitsijän mielestä ok. Sovittiin että samat miehet laittavat laatat.

No, remontti alkoi noin kuukausi sitten. Matto otettiin pois ja odotettiin kuivumista 2 viikkoa. Sitten tuli tarkastaja, joka totesi että miehet olivat unohtaneet poistaa jonkin muovin. Lisää kuivattamista viikko, taas tuli tarkastaja ja totesi että nyt on unohdettu hioa jokin pinta, nyt odotetaan vielä viikko.

Eilen isännöitsijä soitti ja kysyi olenko saanut hankittua miehen tekemään vesieristyksen. Joka siis on taloyhtiön homma. Isännöitsijä totesi vaan unohtaneensa, mutta hommaa kuulemma nyt jonkun. Kyseli samalla minkä värisen maton haluan lattiaan. Ei muistanut että laatoista on ollut puhettakaan.

Ainut vastaus mitä olen saanut huonosti tehdystä "remontista" valittaessani on: minkäs sille mahtaa, tää nyt on näin. Isännöitsijä ei todellakaan osaa työtänsä, tämä remontti homma on vain yksi esimerkki..

• hallituksen jäseniltä isännöitsijästä.Tää jengihän itse asiassa valitsee isännöitsijän ja tietennii erottaa sen, jos ei ole tyytyväinen. Eikun palautetta suoraan hallitukselle ja viimeistään yhtiökokouksessa kommentteja isännöitsijän toimista.Kyseessähän on kaikkien etu, että hommat toimii hyvin.
      Kaikissa yhtiöissä ei todellakaan ole talonmiestä. Jotkut on ratkaisseet asian kiertävällä talonmiesvuorolla, toiset taas jakaneet vastuita keskenään ja talonmieshommat tehdään porukalla (talkoilla).

• tarpeen

vaatiessa seuraavassa yhtiökokouksessa vaihdatte hallituksen. Kannattaa mennä yhtiökokoukseen ja rohkeasti ehdottaa hallitukseen uusia jäseniä, siis sellaisia jolla on rohkeutta myös vaihtaa isännöitsijä. Kas kun mikään muu ei ole ikuista kuin p****.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      87
      3869
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1422
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1107
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      227
      923
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      923
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      292
      825
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      802
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      717
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      701
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      39
      678
    Aihe