Olen lähdössä Ruotsiin ja olen opetellut kieltä puolisen vuotta ja osaan sitä sen verran että pärjään.
Mutta nyt pelottaa kun kaikki sanovat että siellä nauretaan kun joku Suomalainen tulee änkyttämään heidän kieltään. Ja ihan jokainen kuulemma nauraa.
Pitääkö paikkaansa? Nauraako ne päin naamaa?
Ruotsissa nauretaan?
nytpelottaa
2
265
Vastaukset 2
- Höhöhöhöhö
Keskiverto ruotsalainen ei tiedä, puhuuko jotain dialektia vai oletko alunperin suomenkielinen. Tosin yhä, varsinkin Tukholmassa, vastaus voi tulla suomenkielellä, koska ruotsinsuomalaiset käyttävät entistä kieltään mielellään.
- Hdhshd
Jos olet ruotsiin löhdössä niin opettelisit ennemin vaikka arabiaa tms niin varmaan pärjäät sillä paremmin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520