halutaan perheen kanssa vuokrata asunto klaukkalasta joka on sisco oyjn meillä on mieheni kanssa luotto tiedoissa merkintöjä niin tarkistaako??????
tarkistaako sisco oyj luottotietoja?
happyfamily
4
342
Vastaukset
- Wallander_
Olisitte hoitaneet raha-asianne kunnolla niinkuin normaalit ihmiset niin ei tarvitsisi kysellä täällä typeriä.
- hurlumpimps
Persaukiset telttamajoitukseen.
Oli miten oli, pysykää erossa tuosta puljusta. No mitä tuli mieleen, jos on laittaa tiskiin myyntihinta niin asia on sillä selvä ettekä tarvihte pankkilainaa yhtiölainaa varten. Niin mitä se myyjä mitään tarkistelisi?
- Money_talks
Hyvä idea mutta ei taida tuollaisilla reppanoilla olla varaa telttapaikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117