No, täs olis yks mun tositapahtuma.(2.4.2018)

GhostAsylum

Okei, eli olin siis omassa huoneessa. En vielä halunnut 10 aikoihin illalla, mennä nukkuu. Joten päätin sitten, kuuntelemaan kuulokkeilla JusteelisJustuksen kauhutarinoita, youtubesta. No sitten noin 3 tunnin päästä, katsoin kelloa. Sillä mä olin kuuöevani, jotain ääntä kaapistani. Se kuulosti siltä ku joku oois änkeny ittes sinne, ja olis ollu ajdasta.(no totta kai siellä oli ajdasra, ku mun henkanreissa roikkui vaatteita. Vaikka mulla on toinenki kaappi, mut se on täynnä vaatreita. Sit siel oli myös parit kengät, sekä kadiit. Eli on siis aika ahdasta. Eikä ne oo mitää isoi kaappei siis) No, noi 15 minsaa kuuntelin valitusta, ja se ei loppunut. Nousin, jätin kuulokkeet ja laitoin tanlettinen lampun päälle. Sitten hiipisin kaapille, avasin pven. )jos olet herkkä, nii älä oikeasti lue seuraavvaa, lausettani sitten. Tiiän et kstot, mutta vastuu on sitten sulla. Olen ainakin sanonut, ettei kannata siis.) Avasin oven, kauhukseni siellä oli kauhublogin yhden tyypin, näköinen tyyppi. Laughing Jack. Siis näytti, en sano varmaksiko kula se oli. No sitte se hyökkäs, sillä tavalla et se silmän räpäyksessä, hyppäso päälleni. Nauru kaikui huoneessa, se ilkeä nauru. Hän piteli kiinnp musta ja yritti, raiskata mut. Siinä enneku se sai mun housut, ja omat housunsa sekä alkkarinsa pois. Otin vierestäni lattialta, hänen veitsensä. (Näytti kyllä myös Jeffiltä!) No, sitte hän siin rupesi mua suutelee. Sitten vastasin siihen, ja hän öähti. Annoin veitsen. Hän juoksi pienen ikkunani luo, ja hyppäsi siitä alas. Näin hänen loittonevan, jupsten kauas pois. Sen koommin en ainakaan, viellä ole nähnyt häntä ollenkaan. Tosin tästä on vasta parisen päivää, eli tulevastani en voi kertoa enempää.

Toinen mun tositapahtuma tapahtui, eilen klo 22.00. Siis oli muuten virhe, mennä siihen aikaan ulos.

Olin menossa rannalle, tai nii ainakin oli tarkoitus. Olin siis puolimatkassa, kunnes törmäsin yhteen noin 20 vuotiaaseen, poikaan. Onnekseni hän oli selvinpäin, ja vaikutti nprmaalilta. Päätin hänen kanssaan mennä, siinä metsään, sillä hän ei halunnut mennä rannalle. En sitte ruvennu, et mä halusin. Sillä mä halusin ola, vain kohtelias. Meillä molemmilla oli taskulamput. Ja videoimme sen hänen kännylleeen, siis koko sen ajan. No siel mersäs, me mentiin jo liian syvälle. Päätimme kääntyä. Mutta näimme jonkun hupparipaitaisen, ihmisen seiaovan polin päässä. Siis jän ei pyytänyt, ihmetellyt tai tarvinnut apua näköjään joten päätimme etsiä oikoreitin. No kun olimme kävlleet jonkun aikaa, käönnyimme katsomaan. Tämä seurasi meitä, joten oli siinä sitten aika jo kysyä oliko silläihan kaikki kunnpssa. Sitten hän pysähty, ja katoaa jonnekkin. No sitten lähdimme polulta, ja hän laittoi sen videon twitteriin, kun katsoin aamulla. Se oli poissa. En tiiä missä se sen videonlaittaja, jonka kanssa olin. Nii oli laittanut sen, enkä tiedä mitä oikeasti tarkaöleen oli tapahtunut. Mutta jotain häikkää siinä oli. En vain tajua mikä, en kylläettä myöskään tekään.


Nämä ovat siis mun tositapahttumii, nyt vähän aikaa sitte tapahtuneista. Ja olis kivaa tietää että, mitä teille on tapahtunut. Satuja, urbaanilegendoja, js omia mielikuvituksiaan ei lasketa. Sillä mä pystyn erottamaan ilman sanomattakin, mikä on ja mikä ei ole totta. Enkä vastaile tyyliin, et onks tää totta sun mielestä kyssärwihin. Eli laittakaa tulee, nii katotaa millasii tosiasioita teille on, tässö elämässä tapahtunut.


Siis lertokaa ihmeessä, teidän ikä, lempiväri, ja muita faktoja ensin. Mun faktat on tässä. Olen tyttö 13wee, asun naantalissa äidin ja yhden kissan kanssa. Mä hareastan kävelyä, uimista ja ratsastusta. Mun lempi aine, on musiikki. Lempimusa ja artistit ovat, Ariana Grande ja Nicki Minaj, biisi side to side. Mottoni on, jokainen on omanlaonen yksilö, eikä toisii kannata matkii. Muuten tulee elmästä, aika vaikeeta. Lempieläimeni pn kissa, siis mä tykkäön myös Naag, eli Janne tubettajasta. Varsinkin se spirtismi video, sattui olemaan todella hyvä. Olen 13wee tyttö, ja kuppikokoni on B10.

Okei. Siis muita yksityiskohtia, en halua enkä voi paljastaaSillä tässä oli ny muutenkin, ihan tarpeeksi.

Toivottavasti piditten mun kertomasta, ja toivottavasti tekin puhutte totta. Eli, kuten aikaisemmin siis sanoin nii laittakaa viestiä, myös halutessanne tykkäylsiä.

Siis lopuksi vielä, kiitos kaikiöle lukijoille. Sekä niille jotka, siis oikeasti puhuvat totta.


Moi!!!

13

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pööpötipröt

      Tuskastuttavaa luettavaa kun tekstistä ei saa mitään selvää, tosin tarinan uskottavuus plörähti siinä vaiheessa kun kaapista hyökkää joku engl.kielialueelta kotoisin oleva mörkö...
      Mistä moiset nimet heillä? kas kun ei ruotsailaisia: Svante tai Anders taikka Börje ja Ulla...

      "näin hänen loittonevan, jupisten kauas pois" :D!

      • GhostAsylum

        Toi on totta, ja teksitistä saa hyvin selvää.


      • tiksi
        GhostAsylum kirjoitti:

        Toi on totta, ja teksitistä saa hyvin selvää.

        ..teksitistä, jep joo...


    • drug-gummidus

      Pienennä päivittäisiä huumeannostusta ja siirry miedompaan kamaan !!

      • GhostAsylum

        En käytä aineita, ja vaikka käyttäisin. Et pystyisi tosistaa sitä. En käytä siis.


      • drug-gummidus
        GhostAsylum kirjoitti:

        En käytä aineita, ja vaikka käyttäisin. Et pystyisi tosistaa sitä. En käytä siis.

        Kyllä käytät !
        Mulla on vaatekaapissa kummitus, joka on selvittänyt asian !


      • GhostAsylum

        En käytä. Pystytkö todistamaan? No et, älä piinaa mua.


    • dontfeedthetroll

      Sellaista kuppikokoa ei ole kuin B10. Kuppikoossa on kirjain (A-H) ja lisäksi rinnanympärys 70-100. Joten trolli tunnistettu!

      • GhostAsylum

        Mä en ole trolli, tiedoksi vain.


      • trölltrölltröll

        Jos se oli kuukautiskuppikoko?

        Montako sormea menee?


      • tsohGmulysA

        uniaP aksap nuuttiv, täiit ätim natokrat. nE eletiir älläät, netoj. atsiaH äktip nonnuk uttiv,.


    • Urmetonna

      Aloittaja älä tuollaisilla asioilla leiki spiritismillä olet yhteydessä pahoihin henkiin ne ovat helvetin demoneita ja haluavat vain pahaa. Paholainen haluaa ihmiset vain kadotukseen kärsimään kanssaan ikuisesti se on sen ainut päämäärä. Jeesus Kristus olkoon kanssasi. Jos tahdot tulla uskoon pyydä Jeesukselta anteeksi syntejäsi ja pyydä häntä tulemaan elämäsi Herraksi ja pelastajaksi voit olla varma että hän pitää sinusta aina huolen. Käy myös seurakuntasi papin/pastorin juttusilla ja jos et kuulu mihinkään seurakuntaan niin seurakuntien ovet ovat auki kaikille ei muuta kuin rohkeasti nuorten iltoihin yms.

    • Maaammaaammmliijhn

      She has aids and African sex disease

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe