Kaikista tärkeintä on olla luonnollinen, oma itsensä. Ei koskaan kannata esittää mitään muuta, mitä oikeasti on. Kun valitset vaatteita aamulla päällesi, kysy itseltäsi ketä varten pukeudut niin. Itseäsi, vaiko muita? Katso itseäsi silmiin peilistä ja kysy sitten: elänkö itseäni, vaiko toisten mielipiteitä varten?
Ihminen sattuu olemaan yksilö, joten anna sen näkyä. Tykkäät jostain, näytä se, äläkä kysele kavereiltasi aina, mitä mieltä he ovat. Heillä on omat mielenkiinnon kohteensa, sulla on omasi. Tottakai he saattavat painostaa sua olemaan samanlainen kuin he, sillä olemme laumaeläimiä. Olet varmaan itsekkin ajatellut jostakusta toisesta, miksi tuo pukeutuu noin. Se pukeutuu noin, koska se on se. Ole itse sä, niin kukaan muu ei voi olla sä.
Joten jos tykkäät jostain tietystä vaatteesta, mutta mietit, mitä muut ajattelevat sinusta se päällä, kuuluu asiaan. Ne ajatukset vain kuuluu jättää kotiin. Pieni jännitys astuessasi ovesta ulos uudessa tyylissäsi palkitaan myöhemmin takuuvarmasti. Ihmiset, jotka uskovat itseensä sekä omaan tyyliinsä, löytävät helpommin samanhenkisiä ihmisiä ystävikseen, sekä parhaimmassa tapauksessa elämänkumppanin.
Osta vaatteesi kirppikseltä, jos se tuntuu susta hyvältä. Pukeudu massaan, jos se tuntuu susta hyvältä. Värjää hiuksesi sateenkaaren väreillä, jos se tuntuu susta hyvältä. Mutta älä tee sitä, jos kaverisi painostavat sua siihen eikä se tunnu susta oikeelta. Epäaitous on niin out.
Oma tyyli on IN
rohkeuttakehiin
0
863
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267