No kävin ostamassa apteekista Ovestin puikkoja. Ohjeen mukaan laitoin illalla ja aamulla oli kaikki aineet valunut lakanalle. Mitä tein väärin ? En ole sen jälkeen viitsinyt edes laittaa puikkoa.
Ovestin kokemuksia
Liisura123
2
651
Vastaukset
- tyuruyygytc
Ihan normaalia! Itse käytän yöllä pikkareissa pikkuhousunsuojaa ettei valu lakanalle. Emättimeen jää kyllä riittävästi vaikuttavaa ainetta, kunhan puikko on työnnetty mahdollisimman syvälle.
- Hanbe
Ovestin on parasta ikinä! Pikkuhoususuojan kanssa pärjäät. Minulla loppui virtsatieinfektiot, kirvelyt yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768372Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 372576
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619