Haluatko tulla haudatuksi omaan metsääsi?
Kun kuolet
13
1768
Vastaukset
- nainolinmiettinyt
Haluaisin, että tuhkat sirotellaan sinne - kyllä kuusikko kasvaisi. Tietysti harmittaisi jos lapset sitten möisivät metsän pois.
- TOLLO
HAHAHAHAHAHAHAA PELKÄÄTKÖ JOUTUVASI POIS METSÄSTÄSI HIHIHIHIHIIHHIIHHHIIIIII
- onhantuotaselvitetty
Me on tätä hieman selvitetty, kun isäukko haluaa tulla haudatuksi omalle maalleen. On vähän kinkkinen juttu monella lailla. Haluaisimme kunnioittaa isämme tahtoa, mutta pelkään, että tuosta hänen haudastaan tulee ongelmallinen kiinteistön myöhempää käyttöä ajatellen.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030457
Omaa hautaani en ole vielä ajatellut, maata minulla kyllä on siihen riittävästi valita hautapaikkoja. - vaarapiilee
Jossain vaiheessa se kalmo kuitenkin pyörii laikuttimen rattaissa, tai metsäojituksen yhteydessä se sitten rötköttää ojan penkereellä.
- turhapelko
Eipä ihan äkkiä tule laikuttimet ja metsäojitukset hautapaikoille, menee aikaa melkoisesti.
- 078578924342
On käynyt mielessä, että laittaisin seuraavaan testamentti-versioon (versio 2 jos Jumala suo) maininnan siitä, että tunkekaa tuhkat erääseen harjuun, joka on maillani ja jonne kaikki koirani on haudattu. Toisekseen mieli hokee, että laitan siihen mainittuun, että tuossa nuorelle miehelle 5000 euroa siitä notta se vie tuhkani Sorsatunturin laelle ja pistää ne kunnon länsituiverruksen vallitessa tuulen mukaan. Sielläpähän ovat sen jälkeen kääpiöityneen putler-satraapin riesana.
Tällä palstalla on varmaan hyvä aueta sellaisestakin asiasta kuin luonnonsuojelu. Niinpä. Kaiken tämän kohkaamisen keskellä tulin lopputulemaan sen ensimmäisen testamenttini kohdalla (ja joka siis edelleen pätee), että noin puolet minulta jäävästä hyvästä menee Luonnonperintösäätiölle (ts. metsäomaisuus). Ei siis metsäliitolle, martoille, kissasäätiölle, tms. Oma ainoa perijäni kuoli ennen minua ja minulla ei ole mitään halua lahjoittaa kaikkea sitä mitä minulla on hengissä oleville sukulaisilleni. Luontoa jos mitä tämä maailma tarvitsee eikä sellutehtaita ja turhanpäiväistä maanmöyrästämistä.- PqhusMeita
Kommentoin vielä itseäni sen verran, että olen varma jonkun suuresti taas pahastuvan. Pahastuvan siitä, että nyt tässä taas Suomen metsätaloutta loukataan. Samaista aatetta, jonka vuoksi hurme on hankiamme värjännyt ja väpäjäinen radioäänemme ylisanoja käyttänyt. Väärin on, kun suomalainen käy kuokka vastassa kolmikantaista PuuJumalaansa vastaan, jonka kuluista melkein 10 % on puunmyyjille tilitettyjä tuloja.
- taasnäitä
Johan oli taas hautapaikkaankin osattu tuoda näitä ituhipin vätkytyksiä... Jokainen tietty saa tehdä omaisuudellaan ihan mitä vaan. Ituhipillä ei ole metsää edes omaan hautapaikkaan, mutta on täällä kuitenkin metsänomistajia manipuloimassa.
Suomi elää metsästä! - juntturaOlet
taasnäitä kirjoitti:
Johan oli taas hautapaikkaankin osattu tuoda näitä ituhipin vätkytyksiä... Jokainen tietty saa tehdä omaisuudellaan ihan mitä vaan. Ituhipillä ei ole metsää edes omaan hautapaikkaan, mutta on täällä kuitenkin metsänomistajia manipuloimassa.
Suomi elää metsästä!Tarkoitat siis, että sinä elät mettässä, pimeässä perslävessä, äläkä siihen muuta Suomea sotke.
- taasnäitä
juntturaOlet kirjoitti:
Tarkoitat siis, että sinä elät mettässä, pimeässä perslävessä, äläkä siihen muuta Suomea sotke.
Ei kun Suomi elää metsästä! Minä elän myös metsästä ja muista sijoituksista, kuten vuokra-asunnoista ja osakkeista. Metsää hoidetaan tehokkaasti ja se tuottaa. Vuokra-asunnot tuottavat myöskin. Itse asun valoisassa omassa talossani!
- gkhiugaglg
Minut saa laittaa upottavan ajouran täytteeksi, voin vielä tehdä viimeisen palveluksen metsäfirmalle.
- neljätoista
Mulla on jo paikka tuhkattuna mieheni vieressä. Perustin pienen muistometsikön, jonne toivon jälkipolveni istuttavan jonkin puun muistokseni.
- KepunPorsaita
Saatteko syrjäseudulla hautajaistukia %%ww
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875