v. 2004 oikean polven eturistiside rekonstruoitiin takareiden jänteestä ja kaikki on mennyt ok noin vuoteen 2015 asti.
Nyt parin vuoden sisällä polvi on alkanut menee huonommaksi.
Noin 2 ja puolivuotta sitten keihästreenissä piikkari tarttui jotenkin maahan kiinni ja samalla polvi vääntyi sisäsyrjältään. Polvi vähän rusahti ja oll arka sisäsyrjästä nivelraon kohdalta. Myös luistellessa polvi saattaa muljahtaa kun terä jää vähän kiinni ja muutan suuntaa. Jalkapalloa potkaistessa sisäsyrjäpotkulla on myös sattunut tuota polven muljahtamista.
Polvi on myös kroonisesti kipeä tosta polvijänteen alaosasta ja siinä on luupatti (isompi kuin terveessä polvessa)
Korvaako vakuutus tällaisia leikkauksen jälkeisiä regeneratiivisia tapahtumia? Minulla ei ole varaa mennä yksityiselle lääkärille omakustanteisesti ja polvivaiva tekee minusta ilman korjausta osittaisen invalidin.
Magneettikuvauksellahan polven tila pitäisi lähteä selvittämään. Onko kysymys vain esim. polviniveleen kertyneestä rustokudoksesta mikä estää normaalit liikeradat. Tollanen tähystyksessä tehtävä puhdistusleikkaus olisi kai suhteellisen pieni toimenpide noin kuntoutusta ajatellenkin.
Jos joku osaa vastata tai omaa kokemusta näistä vaivoista niin olisin kiitollinen kuulemaan voiko polven saada vielä kuntoon.
Liikunta ja urheilu on elämäni henkireikä ja tällähetkellä ei hyvältä näytä polven suhteen.
Mikä vaivaa ACL-leikattua polvea?
oireihtiva.polvi
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219