Nimittäin 50 vuoden aikana, 50x12x700 € eli sen mitä peruspäiväraha antaa, jos täyttävät kiltisti aktiivimallin ehdot. Kimi on tienannut tähän mennessä ajohommissa jotain 260-270 milj €
Kimin arvostelijat tienaavat 420000 euroa
14
2785
Vastaukset
- ureudjjddjjdjdj
Hauska aina lukea näitä kimistien kommentteja. Kun ei enää löydetä salaliittoteorioita, niin viiminen keino on lässyttää, kuinka kimillä on rahaa. Tekeekö se Kimistä Vetteliä nopeamman? Vettelkin tusinakuski, otti pataan tulokaskuskilta red bullilla 100-0. Lähti karkuun ja nyt yrittää viimiseen asti pitää Kimi tallikaverina, mikä ymmärrettävää. Toivottavasti Vettel saa huippukuskin tiimikaverikseen, niin nähdään herran taso. Alonso eniten tienannut kuski ja 2 maailmanmestaruutta.
Taitaa olla Hamiltoni jo eniten tienannut F1-kuski.Alosonin tuloista on tainnut mennä aika suuri osa playboi agentin Briatoren taskuun. Vie Alonsoa kuin litranmittaa.
- kateelliselle
Alonso tienanannut vuoden 2017 loppuun mennessä 100 miljoonaa enemmän kuin Hamilton.
kateelliselle kirjoitti:
Alonso tienanannut vuoden 2017 loppuun mennessä 100 miljoonaa enemmän kuin Hamilton.
Mutta kaukana ovat pojut vielä mestarien mestarin tuloista,mitä shumi ehti tienata urallaan.Ei mulla muuta nyt.
kateelliselle kirjoitti:
Mistäs tiedät,kertoivatkot molemmat ihan itse,sormi raamatulla jopa?
- kateelliselle
ciccero kirjoitti:
Mistäs tiedät,kertoivatkot molemmat ihan itse,sormi raamatulla jopa?
Aika hyvin f1 toimittajilla tiedossa nuo ansiot. Ainakin paremmin kuin mututuntumalla heitetty kommentti Hamiltonin ansioista
- kateelliselle
ciccero kirjoitti:
Mutta kaukana ovat pojut vielä mestarien mestarin tuloista,mitä shumi ehti tienata urallaan.Ei mulla muuta nyt.
Alonso vuodenvaihteessa 40 miljoonan päässä. Taitaapi ohittaa tämän kauden jälkeen
- pieni.korjaus
Aloittaja ei ole ilmeisesti palstalaisten tavoin joutunut tutustumaan Kelan etuuksiin. Peruspäivärahaa maksetaan vain 400 pv, sen jälkeen voi saada työmarkkinatukea hamaan tappiin.
- flaviob
Mitä heevettiä on tekemistä keskenään iänikuisella formula- HARRASTELIJA Raikkosella/pätäkällä ja yhdellä F-ykkösten LEGENDOISTA= Fernando"Reyno"ALONSOLLA ??! Niin no,ei just muuta,kuin luvut 161/55 kaudella 2014,HAHHAHHAH !!
- Anonyymi
Asiantuntijana tienaa miljardeja
- Anonyymi
Kimillä on söpö ääni.
- Anonyymi
Sinulta kun pääsee ääni, niin sen jälkeen huosuissasi tuntuu lämpimältä mutta märältä ja haju on kamala.
- Anonyymi
Työttömillä isompi tuntipalkka kun ei tarvitse tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926