Kannattaako ostaa tällainen tietokone jos aikoo pelata esimerkiksi Euro Truck Simulator 2, My summer car, Dirt rally, BemNG Drive ja Rocket league. Kotelo, tuulettimet ja kovalevyt minulla on jo.
Kuva:https://drive.google.com/file/d/1v3hW_rzofAVK64YPNwHKXDMvOO_HzEZ6/view?usp=sharing
Kannattaako ostaa?
5
317
Vastaukset
- Turbo-Urbo
En ole eläessäni ostanut ainuttakaan peliä. Kaikki aika mitä pelaamiseen olen käyttänyt, on mennyt Shakkin, Risti-Nollaan, ja pariin korttipelin pelaamiseen (vähemmän kuin 2h/vuosi). Niinpä kuvittelenkin että huippu hyvä Windows kone tulee aika kalliiksi kun vertaa näihin vekottimiin joilla pelien pelaaminen on se pää tarkoitus, Playstation 4 300€, Xbox Onen 450€.
- Ihan_ok_
Osta pois vaan. Prossu tosin saisi vaihtua Inteliksi, jos suinkin lompakko kestää.
- Mika347
Voisihan siihen Intelin vaihtaa.
- Mika347
Olisiko tällainen liian halpa ja huono Intel Coffee Lake i3-8100, LGA1151, 3.6 GHz, 6MB, Boxed
119€ - ergeerge
Kannattaa katsoa ValueRAM. Ei jäähdytystä tikuissa, mutta ei pitäisi olla mitään väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904