Rahakoira jenkeistä?

Jennifer84

Moi, kuinka vaikeeta on opettaa koira etsimään rahaa?
Mietin vaan et onnistuisiko itsellä, mulla on saksanpaimenkoiran sekoitus..
Jenkeistä saa tilattua, maksaa "vain" 200 000 dollaria. Huumekoiran saa 150 000:lla dollarilla..
Netistä luin et Virossa on vain yksi rahakoira ja se on koulutettu Suomessa. Eli taitaa olla aika vaikeaa jos ne ei itse osaa kouluttaa???
Ja kun niitä näyttää olevan niin vähän.
Kyllä kai noitten jenkkikoirien hinnat tulee laskemaan, mut kyllä varmaan käteisenkin määrää alkaa vähenemään.

3

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja-Heidi

      Hei! Hinnallahan ei ole väliä, jos koira on koulutettu hyvin ja löytää paljon rahaa.

    • Ei_kouluta_se_itse

      Jenkkikoirissa on se vika että se löytää dollareita, täysin katteettomia paperinpaloja. Meillä on käytössä €uro ja se vaatii ammattitaitoisen koiran. Parasta vaan kun kouluttaa itse. Levittelet vaan satasia ensin laattelle ja pyydät koiraa antamaan, sitten vähennät ja pyydät istumaan. Kun tämä vaihe on ohi, alat piilottamaan niitä ja koira ilmoittaa istumalla. Tämän jälkeen alatte treenata ulkona. Piilotat satasnippuja esim puunkoloihin, kivien alle, auton sisälle ja/tai moottoritilaan ym. Loppuvaiheessa voi tietysti opettaa koiran haistelemaan ihmisten taskuja ja nappaamaan perstaskusta lompakot. Koira voisi myös merkitä sinulle missä taskussa joku pitää lompakkoaan jolloin kolkkaaminen on helppoa kuin nakkisopan keitto.

    • Anonyymi

      ei ollu kummonen homma opettaa piskiä pätäkkää etsiin..15min niin pääs juonesta kiinni.nyt kuleksitaan pitkin mettiä ja etitään pätäkkää hyvällä tuloksella.vuoden tulos on 2000000..välillä tasataan tilejä piskin kanssa las vegasissa naisissa ja nartuissa.ryystetään ankarasti bissee yksityis jetissä atlantin yllä,ja perillä ei muisteta ees minne lennetiin.
      ei muutakun pätäkkää piiloon ja piskille koulutusta niin rahahuolet on eilistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe