Rahakoira jenkeistä?

Jennifer84

Moi, kuinka vaikeeta on opettaa koira etsimään rahaa?
Mietin vaan et onnistuisiko itsellä, mulla on saksanpaimenkoiran sekoitus..
Jenkeistä saa tilattua, maksaa "vain" 200 000 dollaria. Huumekoiran saa 150 000:lla dollarilla..
Netistä luin et Virossa on vain yksi rahakoira ja se on koulutettu Suomessa. Eli taitaa olla aika vaikeaa jos ne ei itse osaa kouluttaa???
Ja kun niitä näyttää olevan niin vähän.
Kyllä kai noitten jenkkikoirien hinnat tulee laskemaan, mut kyllä varmaan käteisenkin määrää alkaa vähenemään.

3

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja-Heidi

Hei! Hinnallahan ei ole väliä, jos koira on koulutettu hyvin ja löytää paljon rahaa.

• Ei_kouluta_se_itse

Jenkkikoirissa on se vika että se löytää dollareita, täysin katteettomia paperinpaloja. Meillä on käytössä €uro ja se vaatii ammattitaitoisen koiran. Parasta vaan kun kouluttaa itse. Levittelet vaan satasia ensin laattelle ja pyydät koiraa antamaan, sitten vähennät ja pyydät istumaan. Kun tämä vaihe on ohi, alat piilottamaan niitä ja koira ilmoittaa istumalla. Tämän jälkeen alatte treenata ulkona. Piilotat satasnippuja esim puunkoloihin, kivien alle, auton sisälle ja/tai moottoritilaan ym. Loppuvaiheessa voi tietysti opettaa koiran haistelemaan ihmisten taskuja ja nappaamaan perstaskusta lompakot. Koira voisi myös merkitä sinulle missä taskussa joku pitää lompakkoaan jolloin kolkkaaminen on helppoa kuin nakkisopan keitto.

• Anonyymi

ei ollu kummonen homma opettaa piskiä pätäkkää etsiin..15min niin pääs juonesta kiinni.nyt kuleksitaan pitkin mettiä ja etitään pätäkkää hyvällä tuloksella.vuoden tulos on 2000000..välillä tasataan tilejä piskin kanssa las vegasissa naisissa ja nartuissa.ryystetään ankarasti bissee yksityis jetissä atlantin yllä,ja perillä ei muisteta ees minne lennetiin.
      ei muutakun pätäkkää piiloon ja piskille koulutusta niin rahahuolet on eilistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      108
      1955
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      253
      1727
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe