Heipparallaa, uudet äidit

äitipuolitärkeäheille

Mulla on uusi perhe jossa miehen lapset ovat täällä silloin tällöin kun minä niin sovin ieheni kanssa. He eivät kuitenkaan pidä lupauksiaan tulla meille silloin kun me niin sanomme, vaan heillä on omat tahdot jolloin tulevat. Yleensä aina silloin kun minä en ole paikalla. Ilmeiesti kunnioittavat minua niin paljon ettei halua olla minulle riesaksi.
Kuitenkin se elävät sitten täällä villisiti, ruoka häviää kaapeista, tavarat sikin sokin ja siivotonta joka puolella. Itse oleeme siistejä ja tip top ihmisiä, mutta heille se on vierasta.
Kun tulen kotiin, paikka on kuin räjähdyksen jäljiltä. Omat lapset ei semmoista tekisi, hekin ovat siistejä tulleet minuun,
Olen halunnut olla pikalla kun tenavat tulevat jotta voin vahtia ja käskyttää mielin määrin, sillä kotini ei ole lepokoti.
On hienoa että he kunnioittavat minua, ettei halua häiritä, ja valitsevat ne päivät jotka olen poissa, mutta kummastuttaa että häpeevät itseään niin paljon, eikä se ole syy, senkin voisin korjata heissä ja opastaa heitä olemaan siistejä ja näyriä.
Mies sanoi ettei lapset muuta tapaansa, mutta miehen pitäisi olla minun puolella ja kasvattaa lapsensa samoin kuin minä omani. Uskon et heidän äidillään on sormet pelissä, sillä on kateellinen kun hänen lapsillaan on äitipuoli joka suvaitsee kakenlaiset tenavat. Oma on heidän tiensä jos eivät halua neuvoja ja kasvatusta, mutta voisivat siivota jälkensä ja uutenkin hoitaa kotiamme kun ovat täällä häiritsemässä.

0

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        92
        1703
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        174
        1330
      3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        16
        1118
      4. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        105
        1118
      5. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        87
        956
      6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        46
        905
      7. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        68
        891
      8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        65
        850
      9. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        289
        773
      10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        758
      Aihe