http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201804112200871262_ul.shtml
mä putoan uniin kauneimpiin hetkiin menneisiin kun kanssas olla sain taas katoan, öisiin maisemiin päiviin eilisiin, yhteisiin unelmiin mä putoan
kyllä putoo
7
199
Vastaukset
Niin, mitä tällä kyseisellä linkillä ja sen takana olevalla tapauksella koitat kertoa?
Tuossahan on useampikin mahdollisuus mitä on tapahtunut:
1) Jonkun horjahtamisen yms. seurauksena lentänyt kaiteen yli ja tippunut katuun (muutaman kerran ollut itselläni hotellihuone Thaimaassa, jossa parvekkeen kaiteen korkeus on ollut luvattoman matala).
2) Henkilö on nojannut kaiteeseen ja kaiteesta on jotain pettänyt ja mies on tämän takia pudonnut.
3) Mies on lähtenyt tahallisesti kiipeämään vaikkapa naapuriparvekkeelle ja tämä siirtyminen on epäonnistunut.
4) Mies on tahallisesti hypännyt itsemurha-aatoksin.
5) Mies on käyttänyt jotain huumaavia aineita ja niistä sekavana hypännyt kaiteen yli luullen että "osaa lentää".
6) Joku toinen henkilö on työntänyt miehen kaiteen yli.
Siitä aloittaja saa ihan oman mielensä mukaan valita "mieleisimmän" syyn. Mutta eiköhän tuosta syystä jossain vaiheessa jotain tietoja tule. Thaimaan viranomaiset julkaisevat poliisin tutkimuksista monasti tietoja sekä kuvia mitä vaikkapa Suomessa ei julkaistaisi.- Lerppaäreänäyksin
Lerppa äreänä, koska on yksin joutunut ärhentelemään palstoilla, eikä vastaajia löydy kuin todella harvoin ja hyvä niin.
Niin, tuosta tapauksesta ei vielä taida olla tarpeeksi tietoa että voisi sanoa mitä tuossa on tapahtunut. Yllä luettelin kuusi kaikkein todennäköisintä syytä mitä asiassa on voinut tapahtua. Eiköhän tuosta(kin) asiasta jonkun ajan kuluttua tiedetä lisää.
Suomalaisen henkilön vakava loukkaantuminen suositussa lomakohteessa on tietystu "uutinen" suomalaisessa mediassa. Kyseinen tapahtuma on erittäin valitettava, on siinä tapahtunut mitä tahansa.
Kyseisen henkilön ja hänen läheistensä vuoksi, niin minusta olisi toivottaavaa, että tuotakin tapausta pystytään käsittelemään (vaikkapa tällä keskustelupalstalla) asiallisesti ja ketään suuremmin leimaamatta taikka haukkumatta.
Mutta tuskin näin tulee tapahtumaan.- FundeeraaSanttu
santtu_1975X kirjoitti:
Niin, tuosta tapauksesta ei vielä taida olla tarpeeksi tietoa että voisi sanoa mitä tuossa on tapahtunut. Yllä luettelin kuusi kaikkein todennäköisintä syytä mitä asiassa on voinut tapahtua. Eiköhän tuosta(kin) asiasta jonkun ajan kuluttua tiedetä lisää.
Suomalaisen henkilön vakava loukkaantuminen suositussa lomakohteessa on tietystu "uutinen" suomalaisessa mediassa. Kyseinen tapahtuma on erittäin valitettava, on siinä tapahtunut mitä tahansa.
Kyseisen henkilön ja hänen läheistensä vuoksi, niin minusta olisi toivottaavaa, että tuotakin tapausta pystytään käsittelemään (vaikkapa tällä keskustelupalstalla) asiallisesti ja ketään suuremmin leimaamatta taikka haukkumatta.
Mutta tuskin näin tulee tapahtumaan.Älä sitten asiallisesti itse arvuuttele onko tehny itsarin tai osannu lentää.
FundeeraaSanttu kirjoitti:
Älä sitten asiallisesti itse arvuuttele onko tehny itsarin tai osannu lentää.
En millään tavalla tosiaan ottanut kantaa itse tapahtuneeseen (tämän hetkiset tiedot eivät siihen riitä) vaan listasin käytännössä kaikki eri realistiset mahdollisuudet mitä on voinut tapahtua, ja sillä nimenomaan koitin esittää sitä, että me emme voi tietää mitä ja miksi näin on tapahtunut, koska eri mahdollisuuksia on runsaasti.
Minusta kyseisestä asista saa kyllä keskustella, ei siinä mitään, kunhan pysyy asiallisuuksissa.Ja Thai mediasta löytyy jo kyseisen Suomalaisen nimi, kuva ja hotelli missä tippuminen on tapahtunut. Joten eiköhän sitä kautta tule suhteellisen nopeasti myös tietoa poliisien tutkimustuloksista asian osalta.
- UutinenThaiMedia
santtu_1975X kirjoitti:
Ja Thai mediasta löytyy jo kyseisen Suomalaisen nimi, kuva ja hotelli missä tippuminen on tapahtunut. Joten eiköhän sitä kautta tule suhteellisen nopeasti myös tietoa poliisien tutkimustuloksista asian osalta.
Ja tässä tämä.
https://pattayaone.news/en/finnish-man-falls-pattaya-hotel/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437