Moi! Oon 6 luokkalainen ja meidän luokalla on 16 oppilasta. Ei tiedetä mihin mennään luokkaretkelle joten ideoita kiitos! Moni haluaa ideaparkiin shoppailemaan mutta mun mielestä siinä ei oo järkeä! Ja vanhemmat maksaa omalle lapselleen 30 e luokkaretkelle. Eli ei oo mitään järkeä maksaa 60e (mä ja mun sisko) shoppailemaan eikä kaikki ees saa sinne rahaa. Ollaan kerätty n. 600 euroa myymällä karkkeja. Joten rahaa tulee yhteensä n. 1100 euroo. Ja asutaan siis pohjanmaalla joten joku paikka esim vaasasta tai tampereelta olis hyvä.
Luokkaretkikohteet
Pumpulipallero
2
129
Vastaukset
Powerpark?
Ollaan oltu siellä 2 kertaa ja kukaan muu ei halua kuin minä ja pari mun kaveria☹ myöskään duudson park tai muut huvipuistot eivät käy. Ärsyttää ku joka vuosi mennään jonnekkin joka ei käy puolellekkaan luokasta😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018114- 565002
- 244647
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274560Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364370Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594240- 623833
- 423495
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402774- 452489