Minä olen viidennellä luokalla koulussa. Itse en ole kiroilut ikinä. Meidän luokkan vieressä on ykkös luokkalaisia jotka kiroilevat hirveästi. Pelaan yhden kanssa pokemon go peliä. Kiroilee kamalasti, tunkee joka sanan väliin vaikka mitä. Onhan rasittavaa kuunnella jatkuvaa kiroilua. Kyseessä minun kummi oppilas. En haluaisi lopettaa kuitenkaan kaikkea kivaa. Mitä tehdä näin isompana? Eikai tämä tartu minuunkin?😯
Lasten kiroilu
KiroiluaVihaavaPoika
1
1182
Vastaukset
- 1säpappa
Näytä sinä vain hyvää esimerkkiä ja ole edellen kiroilematta. Tietysti joskus voit ottaa asian puheeksi, mutta älä silti ala huomauttekemaan asiasta. Sellaisella on usein päinvastainen vaikutus.
Itse kiroilin ennen aika paljon, joskaan en nyt samassa määrin kuin nykynuoret. Kun sain lapsen, päätin lopettaa, ja aika hyvin päätös on pitänyt. Oma esimerkki vaikuttaa, eikä mun lapseni ainakaan minun kuulleni kiroile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867