Minä olen viidennellä luokalla koulussa. Itse en ole kiroilut ikinä. Meidän luokkan vieressä on ykkös luokkalaisia jotka kiroilevat hirveästi. Pelaan yhden kanssa pokemon go peliä. Kiroilee kamalasti, tunkee joka sanan väliin vaikka mitä. Onhan rasittavaa kuunnella jatkuvaa kiroilua. Kyseessä minun kummi oppilas. En haluaisi lopettaa kuitenkaan kaikkea kivaa. Mitä tehdä näin isompana? Eikai tämä tartu minuunkin?😯
Lasten kiroilu
KiroiluaVihaavaPoika
1
1240
Vastaukset
- 1säpappa
Näytä sinä vain hyvää esimerkkiä ja ole edellen kiroilematta. Tietysti joskus voit ottaa asian puheeksi, mutta älä silti ala huomauttekemaan asiasta. Sellaisella on usein päinvastainen vaikutus.
Itse kiroilin ennen aika paljon, joskaan en nyt samassa määrin kuin nykynuoret. Kun sain lapsen, päätin lopettaa, ja aika hyvin päätös on pitänyt. Oma esimerkki vaikuttaa, eikä mun lapseni ainakaan minun kuulleni kiroile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46465- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431