Hei kaikki Creta Palm hotellissa, Kato Salesissa asustelleet, kertoilkaapas hieman kokemuksistanne. Heinäkuun vika päivä menossa, mummotettavien (6 ja 7 v).
Creta Palm
10
864
Vastaukset
- Kreetafani
Olemme olleet kaksi kertaa ko. hotellissa, eikä ole mitään valittamista. Aamiainen on mielestäni hyvä ja monipuolinen, sängyt olivat hyvät patjat eivät kovia, niinkuin monessa keskitason hotelleissa on. Hotellin alue on kaunis ja hoidettu paljon kukkia ja pensaita. Lapset varmasti viihtyvät siellä ja leikkikavereita löytyy. Ranta kadun toisella puolella on hyvä, tien yli ja vastapäisen hotellin Veli portista sisään ja kohta olet jo rannalla. Meidän huoneemme oli takimmaisen uima-altaan vieressä toisessa kerroksessa, rakennuksessa oli hissi. Menisin koska tahansa uudestaan tykkäsin paikasta!
- En-oikein-pitänyt
Vähän syrjässähän se on paikallisista keskuksista, vieressä pitkä tie, ei muuta. Itse en oikein pitänyt paikasta, vaikka hotelli sinänsä oli ok. Pidän enemmän Plataniaksesta, jossa olen aiemmin ollut, koska siellä on enemmän ravintoloita, kauppoja, harrastus mahdollisuuksia jne. Mutta, jos hotellin nurmikot ja se läheinen ranta riittää, niin ok sitten.
- Ällöä-ällöä
Kreetalle matkustaville saattaa tulla yllätyksenä se, ettei wc-papereita saa siellä laittaa vessan pönttöön, kuten Suomessa on totuttu. Ne pitää laittaa tavalliseen roskikseen, sisälsivätpä ne sitten mitä vain. Tämä pitää muistaa, kun mahdollista matkakohdetta Kreikassa valitsee.
- Kreetafani
Kato Staloksesta pääsee kyllä pois jos haluaa katsella muitakin paikkoja. Bussi kulkee Creta Palmin vierestä tiheään, pääsee Haniaan ja Kolimbariin ym. bussiyhteydet ovat hyvät eikä maksa maltaita. Pienten lasten kanssa ei varmaan niin mielellään ramppaa kovin paljon kaupoissa, lasten ehdoilla yleensä. Ravintoloita ja tavernoja löytyy kyllä Kato Staloksestakin.
- Anonyymi
joka paikassa siellä pitää laittaa vessapaperit roskiin ja entä sitten ei se maata kaada!
- Anonyymi
Miten niin joka paikassa? Ei muilla saarilla ole tuota käytäntöä, ei esimerkiksi Rodoksella. Enkä ole muuallakaan tuota nähnyt.
- Kreku
Perus perhehotelli, peruspalvelut, ei iso, kivat huoneistot, tilavat, siistit, ilmastointi toimii! Uima-allas alue siisti, ja suojattu ns. sisäpihalla eli ei minkäänlaisia näköaloja mihinkään suuntaan ehkä hivenen pieni, pyyhevaraustekniikalla mennään aamuvarhaisella, jotta saa paikan ja toinen puoli allas alueesta aika varjoinen. "Ylhäällä" on toinen allas, siellä on paremmat paikat ottaa aurinkoa, mutta miinusta siitä, että muutama vuosi sitten ei All Inclusive käynyt kyseisestä allasbaarista, joten me emme juurikaan siellä siksi olleet. . All Inclusive on perussettiä, aika niukka valikoima, lounaalla joka päivä spagettia, mutta lasten kanssa helppo, syövät ainakin sitä. Hyvä ranta on ihan vieressä, sen kun kävelette vaan tien yli. Bussilla pääsee hyvin Haniaan ja rantaa pitkin voi kävellä ainakin Plataniakseen saakka ja bussillakin pääsee Kolymbaarin saakka! Sopii milestäni juuri lasten kanssa lomaileville, pieni rauhallinen paikka, saa olla aika rauhassa.. Jos ei valitse All Inclusivea, niin ruokapaikkojakin löytyy. Pieniä matkamuistomyymälöitä ja elintarvikkeita Staloksessa myös saatavilla. Lasten kanssa kannattaa olla varovainen, hotelli on ihan tien vieressä ja ainakin meidät bussi jätti aika lailla keskelle tietä eli tiukkaan käsistä lapsia kiinni bussista poistuessa, ja yleensäkin tien ylityksessä, koska tie on varsin vilkas liikenteinen! Mukavaa lomaa, kyllä te viihdytte varmasti!
- Hämäläinen
Me ollaan oltu miehen kanssa joskus kaksistaan, nyt lähdetään lasten kanssa heinäkuun lopussa myös. Tykättiin hotellista,meillä oli puolihoito ja sekä aamiainen että illallinen olivat oikein hyviä. Huoneisto oli siisti ja tilava. Uima-altaat välillä täynnä mutta aina sekaan sovittiin. Aurinkotuoleja osa varaili jo aamuyöstä.... Hotellin edessä tie ja heti sen takana hyvä ja rauhallinen ranta. Minigolfrata oli hotellin vieressä, en tiedä onko enää. Muutamia kauppoja( meille riittävästi) on hotellin lähellä. Minijuna pysähtyy hotellin eteen ja sillä pääsi vesipuistoon.
- Marissa
Tietääkö joku onko hotellissa teemailtoja kuten kreikkalainen ilta tms? Vai pitääkö iltaohjelma etsiä kauempaa?
- Anonyymi
Eipä ollut hotellin toimesta, ainakaan silloin, kun minä siellä olin.
Tokihan matkatoimisto, mistä matkasi ostit, järjestää varmasti vaikka minkälaista ohjelmaa (maksullisia tietenkin kaikki).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882